Afacere Dropshipping - Creare Site Dropshipping - Furnizori Dropshipping 0750 402940 - Servicii SEO! Optimizare SEO Bucuresti. Servicii SEO Bucuresti. SEO Bucuresti. Creare Site Web Bucuresti. SEO Bucuresti 0750 402 940
×

Doriti o Ofertă?

Faceți clic pentru a discuta pe WhatsApp

 
 

 

 

× Doriti o Oferta?

Afacere Dropshipping – Creare Site Dropshipping – Furnizori Dropshipping 0750 402940

blog,  AGENTIE SEO BUCURESTI,  AGENTIE SEO CLUJ,  AGENTIE SEO LONDRA,  agentie-seo-optimizare-seo,  Branding,  Development,  Leadership,  Management,  Marketing,  OPTIMIZARE SEO ROMANIA,  Promovare SEO,  SEO,  SEO Arad,  SEO Baia Mare,  SEO Berlin,  SEO Bistrita,  SEO Brasov,  SEO Bucuresti,  SEO Cluj,  SEO Constanta,  SEO Covasna,  SEO Deva,  SEO Galati,  SEO Giurgiu,  SEO Gorj,  SEO Londra,  SEO Manchester,  SEO Munchen,  SEO Ploiesti,  SEO Satu Mare,  SEO Suceava,  SEO Timisoara,  SEO Tulcea,  Servicii SEO Anglia,  Servicii SEO Arad,  Servicii SEO Bacau,  Servicii SEO Baia Mare,  Servicii SEO Berlin,  Servicii SEO Bistrita,  Servicii SEO Botosani,  Servicii Seo Braila,  Servicii SEO Brasov,  Servicii SEO Bucuresti,  Servicii Seo Buzau,  Servicii Seo Calarasi,  Servicii Seo Campina,  Servicii SEO Cluj,  Servicii Seo Constanta,  Servicii SEO Covasna,  Servicii SEO Craiova,  Servicii SEO Deva,  Servicii SEO Focsani,  Servicii Seo Galati,  Servicii Seo Giurgiu,  Servicii Seo Ialomita,  Servicii SEO Iasi,  Servicii Seo Ilfov,  Servicii SEO Londra,  Servicii SEO Madrid,  Servicii SEO Mures,  Servicii SEO Pitesti,  Servicii Seo Ploiesti,  Servicii SEO Ro,  Servicii SEO Roma,  Servicii SEO Satu Mare,  Servicii Seo Sector 1,  Servicii SEO Sector 2,  Servicii Seo Sector 3,  Servicii Seo Sector 4,  Servicii Seo Sector 5,  Servicii SEO Sector 6,  Servicii SEO Sibiu,  Servicii Seo Sinaia,  Servicii SEO Spania,  Servicii SEO Suceava,  Servicii SEO Targoviste,  Servicii SEO Timisoara,  Servicii SEO Tulcea,  Servicii SEO Valcea,  Servicii SEO Vaslui,  Sevicii Seo Buftea,  Specialist Marketing Online
Avatar 2 Afacere Dropshipping - Creare Site Dropshipping - Furnizori Dropshipping 0750 402940 - Servicii SEO! Optimizare SEO Bucuresti. Servicii SEO Bucuresti. SEO Bucuresti. Creare Site Web Bucuresti. SEO Bucuresti 0750 402 940

Premium

Instalare si preare la cheie
$ 159
90.000 produse
Furnizori din Romania
Automatizare comenzi
plata cu cardul
Avatar 1 Afacere Dropshipping - Creare Site Dropshipping - Furnizori Dropshipping 0750 402940 - Servicii SEO! Optimizare SEO Bucuresti. Servicii SEO Bucuresti. SEO Bucuresti. Creare Site Web Bucuresti. SEO Bucuresti 0750 402 940

Basic

Great for Small Team
$ 859
90.000 de Produse
Furnizori din Romania
Actualizare Stocuri
Furnizori din romania
Peste 20 de furnizori
Plata cu Card Online
Avatar 1 Afacere Dropshipping - Creare Site Dropshipping - Furnizori Dropshipping 0750 402940 - Servicii SEO! Optimizare SEO Bucuresti. Servicii SEO Bucuresti. SEO Bucuresti. Creare Site Web Bucuresti. SEO Bucuresti 0750 402 940

Basic

Great for Small Team
1650
1.000.000 de Produse
Peste 40 de furnizori
Furnizori din Romania
Actualizare Stocuri
Furnizori din romania
Furnizori Emag
Furnizori Altex
Plata cu Card Online

Despre Dropshipping

Cu siguranță în ultima vreme ai auzit de termenul dropshipping, sub diverse forme, mai ales că este un model de business într-o continuă creștere, pe care din ce în ce mai mulți tineri antreprenori îl abordează. Dacă acum câțiva ani, te gândeai că este imposibil să pornești o afacere de la zero, fără să ai un sediu, o fabrică sau niște angajați, ba mai mult, să o controlezi doar de pe un laptop din orice colț al lumii, acum putem afirma cu tărie că acesta este prezentul și viitorul și se numește dropshipping.

Totuși, pentru a crea un business de succes de tipul dropshipping ai nevoie de ceva mai mult decât un laptop și avânt antreprenorial. Ai nevoie de un set de cunoștințe solide despre cum funcționează dropshippingul în România și nu numai.

Și tocmai pentru că știm că acest model de afacere se poate transforma într-un real succes doar dacă deții cea mai puternică unealtă – informația-, ți-am pregătit un ghid complet despre dropshipping. Ce este dropshipping-ul, cum funcționează, cum alegi furnizorii de dropshipping potriviți, dar și ce taxe implică o astfel de afacere sunt doar câteva dintre subiectele abordate în acest articol.

Ce este dropshipping?

Dropshipping-ul face parte din categoria modelelor de business din sfera e-Commerce în care un comerciant poate vinde produse fără a le deține fizic, sub forma unui inventar. Deși clienții plasează comenzi direct pe magazinul online al comerciantului, produsele sunt deținute de un alt furnizor, care le stochează, împachetează și livrează.

Practic, în această ecuație comerciantul este doar un mediator, care își creează un brand sub umbrela căruia vinde produse fabricate și livrate de o terță parte. Câteva exemple de platforme cunoscute unde poți găsi numeroși furnizori sunt AliExpress, Alibaba, Salehoo, Modalyst și Printful.

Deși dropshippingul există de o perioadă îndelungată, în ultimii ani acest model de business a cunoscut un real succes. Datorită costurilor minime de investiție și a profiturilor generoase, din ce în ce mai mulți comercianți aleg să-și creeze un magazin online pe care să vândă diverse tipuri de produse ce sunt inmagazinate și expediate de alte companii.

Dacă te-ai decis să pui bazele propriei afaceri de dropshipping, atunci mai întâi trebuie să înțelegi care sunt mecanismele de funcționare, ca mai apoi să poți identifica și restul elementelor esențiale precum tipul de produse pe care să le vinzi sau furnizorii potriviți.

Cum funcționează dropshippingul?

În calitate de owner al unui business de tipul dropshipping, trebuie să deții propriul website, prin intermediul căruia să-ți consolidezi viitorul brand. Acest site trebuie să conțină un logo, numele brandului, pagini de produs, date de contact, dar și alte informații utile, precum recenzii de la alți consumatori. Practic, creezi un site de e-Commerce cu toate elementele sale, singura diferență fiind că, nu compania ta se ocupă cu producerea și livrarea produselor.

Astfel, după crearea website-ului, tot ce-ți mai rămâne de făcut este să găsești furnizorii de dropshipping potriviți și să începi să-ți promovezi brandul prin diverse unelte și strategii de marketing, pentru a atrage numeroși clienți.

Deși fiecare afacere de dropshipping poate avea particularitățile sale de funcționare, există un proces general pe care majoritatea îl urmează:

Comerciantul semnează un acord cu furnizorul (dropshipper);
Clienții plasează comenzile online, pe site-ul comerciantului;
Comerciantul primește comanda;
Comanda este confirmată de către comerciant;
Comerciantul transmite comanda către furnizor (dropshipper);
Furnizorul pregătește comanda și o livrează direct către client;
Clientul primește comanda.

Comparativ cu un business de e-Commerce clasic, în care tu ambalezi produsele și le livrezi, prin dropshipping ai mai mult timp pentru a te ocupa de planificare și strategie, dar și pentru a dezvolta un customer service de 5 stele. Practic, prin dropshipping ai libertatea să lucrezi de oriunde îți dorești, atâta timp cât ai la îndemână un laptop sau un telefon.

Dacă acest model de business sună promițător, însă vrei să știi dacă este o alternativă mai bună decât un magazin online clasic, atunci ar fi bine să cunoști și avantajele, dar și dezavantajele pentru fiecare în parte.

Dropshipping vs e-Commerce clasic: avantaje & dezavantaje

Când vine vorba de e-Commerce-ul clasic lucrurile sunt destul de clare – firma se ocupă de la A la Z de tot! Astfel, un owner de e-Commerce pe lângă strategiile de promovare ale produselor, trebuie să aibă în vedere depozitarea, livrarea, împachetarea sau, în anumite cazuri, chiar producerea lor.

De exemplu, dacă vrei să-ți deschizi un magazin online cu haine unicat, este nevoie să investești în aparatură, croitori, dar și diverse materiale și recuzită. Pe de altă parte, cu un magazin online de haine, dar de tipul dropshipping, singura ta grijă va fi cum să-ți promovezi produsele, pentru a crește numărul comenzilor.

Însă, fiecare model de business vine la pachet cu o serie de avantaje și dezavantaje, pe care este bine să le cunoști încă de la început.

Avantaje e-Commerce clasic

Ai control total asupra proceselor (împachetare, livrare);
Marjele de profit sunt mai mari;
Control asupra stocurilor și a calității produselor;
Posibilitatea de a personaliza produsele și a consolida un brand;
Crearea unui avantaj competitiv prin produse unice, diferite de cele ale competitorilor.
Pe lângă toate aceste avantaje, modalitatea de livrare a produselor este un factor extrem de important pentru succesul unui business. Dacă în cazul dropshippingul, furnizorul este cel care alege compania de livrare a produselor și onorează comandă, în ceea ce privește un business de e-Commerce clasic ai libertate deplină.

De exemplu, cu serviciile de curierat Sameday, pe lângă modalitatea clasică de livrare door-to-door, ai varianta de a livra comenzile prin easybox, ceea ce reprezintă un mare avantaj competitiv. Clienții au libertatea de a ridica pachetele oricând doresc, fără a fi limitați de un anumit interval orar, iar curierii economisesc timp, livrând mai multe colete deodată în lockerele easybox.

Astfel, clienții tăi nu doar că își vor putea ridica pachetele la orice oră, ci prin integrarea plugin-ului easybox pe website-ul tău de e-Commerce, aceștia vor putea vizualiza întreaga hartă cu easyboxuri și să-l aleagă pe cel favorit.

Dezavantaje e-Commerce clasic

Investiția inițială este mult mai mare;
Numeroase riscuri pe plan financiar (în special, dacă cheltuielile nu sunt distribuite corect, iar profitul este prea mic);
Mai mult timp alocat producerii, împachetării și livrării produselor;
Ai nevoie de spațiu de depozitare pentru materiale, produse;
Este necesar să angajezi personal dacă produci chiar tu produsele;
Achiziționarea de aparatură și materie primă pentru crearea articolelor;
Închirierea unui spațiu de lucru pentru producție;

Avantaje dropshipping

Investiția inițială este minimă;
Afacerea este mai ușor de scalat;
Nu ai nevoie de spațiu de depozitare sau producție;
Transportul și ambalarea nu sunt grija ta;
Poți vinde o varietate mai mare de produse;
Investești mai puțin timp pentru a stabili și menține afacerea;
Riscurile financiare sunt semnificativ reduse;
Poți lucra de oriunde în lume
.

Dezavantaje dropshipping

Competiția este foarte mare, în special din cauza costurilor inițiale foarte mici;
Calitatea produselor este greu de controlat și îmbunătățit;
Crearea unui brand puternic este mai dificilă atunci când vinzi aceleași produse ca alți comercianți;
Marjele de profit sunt mai mici, deoarece cumperi produsele de la alți furnizori, nu le produci tu;
Nu ai control asupra proceselor interne sau asupra celor de împachetare și livrare;
Neactualizarea stocurilor în timp real poate afecta customer experience-ul;
Demararea unor campanii de transport gratuit sau crearea de pachete promoționale este greu de realizat.

Dacă ar fi să rezumăm în câteva fraze pentru cine este potrivit fiecare tip de afacere, am spune că un magazin tradițional de e-Commerce este ideal pentru antreprenori care au deja niște fonduri, dar și posibilitatea de a angaja personal. Pe de altă parte, dropshipping-ul este un model de business pentru toată lumea, ce poate fi creat fără fonduri existente, experiență în domeniu sau o armată de angajați. Ai nevoie doar de un laptop și foarte multă curiozitate pentru a asimila informații cât mai rapid posibil!

Cum să faci dropshipping în România: 6 elemente esențiale

Pentru a demara o afacere de succes în sistem dropshipping ai nevoie de un plan bine pus la punct. Chiar dacă acest plan este ceva mai succint decât cel al unui business cu locații fizice sau al unui magazin online, unde tu creezi articolele respective, tot ai nevoie de o serie de elemente cheie pe care să le definești și să le respecți. Deși nu există un răspuns concret la întrebarea „Cum să faci dropshipping ca la carte?”, există niște piloni elementari care îți vor îndrepta toate eforturile în direcția cea bună.

1. Alege nișa de produse pentru afacerea ta dropshipping

Alegerea unei nișe poate fi o activitate dificilă, mai ales dacă nu cunoști foarte bine cerințele de pe piață, trendurile sau n-ai nici cea mai vagă idee ce ți-ar plăcea să vinzi. Deși mulți spun că cea mai bună variantă este să alegi o nișă de care ești pasionat, este indicat să iei în calcul și profitul.

Realizează un scurt research și vezi care sunt nișele la cea mai mare căutare sau care sunt cele cu un potențial uriaș de creștere în viitor. Poți utilizat Google Trends, un tool care îți arată trendurile într-o anumită perioadă, dar și volumul de căutări pentru fiecare în parte.

Chiar dacă nu este recomandat să-ți creezi o afacere în jurul unui trend de moment, vezi nișele din spatele trendurilor. De exemplu, dacă acum sunt la mare căutare pantalonii cu talie joasă, dar și alte articole vestimentare, nișa este cea de fashion, respectiv articole de îmbrăcăminte. Astfel, îți vei putea crea un magazin online de tipul dropshipping care să livreze articole vestimentare, dar și alte accesorii ce merg de minune cu hainele.

2. Analizează atent competitorii dropshipping

După ce ai stabilit care dintre ideile de dropshipping va rămâne, este necesar să vezi care sunt competitorii din nișa respectivă, ce produse vând și ce strategii aplică pentru a-și crește profitabilitatea. Acesta este un prim pas bun pentru a înțelege mai bine cum funcționează acest tip de afacere, dar și ce ar trebui să conțină a ta pentru a deveni un succes.

În general, top cinci website-uri care apar pe prima pagină cu rezultate Google atunci când tastezi denumirea unui produs din nișa ta, sunt și competitorii pe care trebuie să-i analizezi. Scrie pe Google mai multe denumiri de produse din nișa aleasă și vezi ce website-uri îți apar. Apoi e suficient să arunci o privire pe fiecare dintre ele și să studiezi ce tipuri de produse vând, care este prețul, pragul minim de transport gratuit (dacă există așa ceva), ce recenzii au de la clienți.

Totodată, recenziile lăsate de clienții competitorilor sunt o sursă prețioasă de insight-uri, din care te poți inspira. De obicei, clienții lasă recenzii negative când sunt de-a dreptul supărați, iar dacă magazinul tău suplinește acea nemulțumire, tocmai ai câștigat un nou client!

De asemenea, când analizezi competitorii nu uita că pe lângă un site, aceștia au și canale de social media, reclame plătite și tot felul de campanii în mediul online. Pe lângă inspirația pe care o oferă, este recomandat să fii la curent cu tot ce fac competitorii tăi pentru a-i putea depăși constant!

3. Găsește un furnizor dropshipping de încredere, potrivit pentru nișa aleasă

Când vine vorba de furnizori pentru dropshipping în România și nu numai, lista din care poți alege este una foarte generoasă, mai ales că pe site-uri precum Aliexpress, Alibaba sau Salehoo numărul lor crește zilnic. Aceste companii uriașe de retail listează pe site-urile lor produse de la numeroși furnizori din diferite colțuri ale lumii.

Ceea ce trebuie să faci tu este să selectezi 5-6 furnizori relevanți pentru nișa ta de pe aceste platforme și să le analizezi profilul. Pe Aliexpress scrie de cât timp activează furnizorul respectiv pe site, recenzii, dar și ratinguri de la alte persoane care au cumpărat de la el.

După ce ai creat această listă, următorul pas de departajare este să comanzi de la fiecare. Comandă un număr restrâns de produse și urmărește o serie de variabile care vor impacta în mod direct și consumatorul, precum:

Timpul în care este livrată comanda;
Calitatea produsului;
Ambalarea.
Compară toate aceste variabile pentru fiecare furnizor și alege-l pe cel care cele mai bune rezultate.

4. Alege piața unde vei vinde și creează-ți magazinul online dropshipping

După ce ai decis care este publicul tău țintă și cărei piețe vrei să te adresezi, fie că vinzi produse doar în România, sau mai degrabă internațional, tot ce-ți mai rămâne de făcut este să treci la crearea website-ului.

În ceea ce privește crearea unui site de e-Commerce ai două opțiuni generale:

Faci un website de la 0 cu ajutorul unui programator profesionist;
Creezi un magazin online pe una dintre platformele de e-Commerce special concepute pentru acest tip de business. Aici ai mai multe variante, cum ar fi: Shopify, Amazon, WooCommerce sau BigCommerce.
Cea din urmă variantă îți pune la dispoziție diverse teme și pluginuri deja create, pe care le poți accesa contra-cost. Iar dacă ai deja un magazin de e-Commerce tradițional și vrei să-ți îmbunătățești serviciile de livrare, echipa Sameday a creat un plugin easybox, cu ajutorul căruia clienții pot vedea pe site-ul tău întreaga hartă cu lockerele easybox disponibile. Astfel, îl pot alege pe cel din apropierea lor, fiind mult mai ușor să-și ridice coletele oricând doresc.

3. Pomovează afacerea de dropshipping ca la carte

Degeaba ai un magazin online performant și cu sute de produse dacă nimeni nu știe de el. Promovarea este un pas crucial în dezvoltarea unei afaceri de succes de tipul dropshipping, de aceea trebuie tratat ca atare.

Răspunsul la întrebarea “Pe ce canale își petrece cel mai mult timp publicul tău țintă”, îți va oferi un punct de plecare în dezvoltarea tacticilor și strategiilor de marketing.

Cele mai eficiente strategii de marketing pentru a promova un business de dropshipping sunt:

Facebook și Instagram Ads;
Influencer marketing;
Email marketing și newsletter;
Reviews.
Pe lângă acestea, campaniile de fidelizare sunt extrem de utile, mai ales după ce ți-ai creat un public ce cumpără în mod recurent de pe website-ul tău. Poți dezvolta campanii precum un produs gratuit la alegere, un voucher cadou pentru viitoarele cumpărături sau o reducere la întreaga comandă.

6. Optimizează constant

Ca în orice domeniu, optimizarea constantă este cheia spre succes, în special pe termen lung. Chiar dacă în prezent anumite strategii de marketing sau de vânzare dau rezultate, în timp, acest lucru se poate schimba. Nu e suficient să găsești o tactică care funcționează și să o lași pe repeat luni sau ani în șir.

Stabilește o serie de KPIs pe care să îi urmărești, iar cel puțin o dată pe lună analizează rezultatele obținute. Există diverse unelte prin care îți poți evalua rezultatele, precum Google Search Console, Analytics sau Facebook & Instagram insights.

În final, orice antreprenor își dorește ca magazinul lui online să genereze din ce în ce mai multe vânzări și implicit profit, iar acest lucru este posibil doar dacă optimizezi și inovezi constant.

Taxele de dropshipping în România – ce trebuie să ai în vedere?

Fiecare afacere vine la pachet cu o serie de responsabilități juridice, dar și cu taxe. Pe buzele multor antreprenori la început de drum zac numeroase întrebări precum:

Este dropshipping-ul o afacere legală?

Plătești taxe și impozite când ai un business de tipul dropshipping?
Este dropshipping-ul ca oricare altă afacere din punct de vedere legal?
Răspunsul la toate aceste întrebări este DA. Pentru a putea demara o afacere de dropshipping trebuie să-și înființezi o Societate cu Răspundere Limitată (SRL), exact ca pentru un magazin online clasic sau orice alt business.

Afacerile în dropshipping au codul CAEN 4791.

Întreg procesul de înființare durează între 3-7 zile, iar impozitul perceput pe venit este de 1%-3%, fiind plătit la lună sau la trimestru, iar TVA-ul este de 19%. Totodată, vei avea nevoie de un expert contabil, de preferat unul care a mai lucrat cu afaceri de tipul dropshipping. În medie, un expert contabil te va costa în jur 300-400 Lei pe lună, dar tariful poate crește odată cu volumul afacerii.

Din categoria taxelor fac parte și:

Comisioanele percepute de procesatorul de plăți;
Taxe pentru conversia dintr-o monedă străină;
Comision per comandă perceput de platforma de e-commerce unde ai magazinul (ex. Shopify);
Abonamentul lunar la platforma de e-Commerce unde ți-ai creat magazinul online;
Taxe extra de stocare și procesare percepute de furnizor.

Top 5 nișe profitabile pentru dropshipping

Deși trendurile sunt într-o continuă schimbare, iar interesele oamenilor variază de la an la an, există câteva nișe evergreen, ce au succes indiferent de an, perioadă sau anotimp. Dacă vrei să pornești propria afacere de dropshipping, însă n-ai nici cea mai vagă idee către ce nișă să te orientezi, atunci una dintre următoarele 5 idei poate fi lozul tău câștigător.

1. Îmbrăcăminte și încălțăminte

Odată cu pandemia, obiceiurile consumatorilor la capitolul haine și încălțăminte s-au schimbat. Din ce în ce mai multe persoane aleg să comande online, inclusiv accesorii, genți, pălării, dar și alte articole de fashion.

Conform Statista, până în anul 2026 vânzările în această industrie vor crește cu 0.5 trilioane, ceea ce confirmă că este o nișă de viitor. Poți opta pentru o categorie de produse din această nișă, cum ar fi tricourile personalizate, sau pentru mai multe, precum încălțăminte și accesorii, sau doar îmbrăcăminte pentru femei sau bărbați. Opțiunile sunt vaste, însă trebuie să faci o cercetare să vezi de ce tip de articole vestimentare este interesat publicul țintă stabilit.

2. Frumusețe și îngrijire personală

Frumusețea va fi la modă întotdeauna, iar antreprenorii știu asta foarte bine. Conform unui studiu, este preconizat că industria de beauty va crește cu 7.7% în fiecare an din 2022 până în 2030. Cu alte cuvinte, un magazin online cu produse cosmetice, de make-up sau de îngrijire a părului, tenului și corpului este o idee mai mult decât strălucită.

Iar dacă vrei ca afacerea ta să fie în pas cu tendințele actuale, atunci orientează-te spre produse bio sau vegane, din ingrediente de origine naturală, prietenoase cu mediul înconjurător. Câteva idei de produse cu potențial mare de a genera profit sunt: dischete demachiante, plasturi de coșuri, cremă cu protecție solară, creion pentru ochi, loțiune hidratantă pentru față, dar și multe altele.

3. Bucătărie și dining

Interesul pentru articolele de bucătărie și dining a crescut semnificativ în ultimii cinci ani, mai ales de când oamenii au început să lucreze de acasă sau să petreacă mai mult timp în propriul cămin. Conform unui studiu efectutat de Statista, comportamentul consumatorilor indică un potențial uriaș pentru această nișă, atât în prezent, cât și în viitor, fiind mai mult decât un simplu trend.

Dacă ți-ar plăcea să ai un business de dropshipping orientat spr această nișă, atunci câteva produse profitabile ar putea fi:

Fierbătoare electrice;
Blender portabil;
Cântar electric de bucătărie;
Recipiente de cafea;
Filtre de apă;
Sticle de apă reutilizabile;
Pahare din oțel inoxidabil.

4. Copii și îngrijirea bebelușilor

Căutările pentru produse de bebeluși au crescut în ultimii ani, ceea ce rezultă că vor fi la mare căutare și în următoarea perioadă. În plus, produsele pentru copii sunt o necesitate mai degrabă, decât un moft, iar părinții își doresc tot ce este mai bun pentru micuții lor.

Studiile arată că părinții sunt foarte precauți când vine vorba de produsele comandate online pentru micuții lor, iar pentru afacerile dropshipping este relevant să contureze un brand care transmite încredere și siguranță, înainte de orice.

Iată care sunt produsele pentru copii cu cel mai mare potențial de profitabilitate în 2023 și nu numai:

Șervețele pe bază de apă;
Scutece;
Ventilatoare pentru cărucioare;
Termometru pentru frunte fără atingere;
Jucării de mestecat pentru sugari;
Pungi de depozitare a laptelui matern;
Biberoane.

5. Accesorii pentru animale

Piața cu produse pentru îngrijirea animalelor de companie valora 261 de miliarde de dolari în 2022, însă este în continuă creștere. Cu un potențial uriaș de expansiune și profitabilitate, această nișă are o gamă largă de tipuri de produse către care te poți orienta. Fie că vrei să vinzi doar hrană pentru animale, haine, accesorii, jucării sau de toate, important este că ai de unde alege.

Care sunt produsele pentru îngrijirea animalelor cu cel mai mare potențiale de vânzare în dropshipping:

Pungi speciale pentru excremente;
Litiere pentru pisici;
Scutece;
Eliminator de pete;
Eliminator de mirosuri;
Suplimente pentru animale;
Boluri de mâncare;
Probiotice masticabile.

Începe să pui bazele unei afaceri profitabile de dropshipping

Acum că ai descoperit ce este de fapt dropshippingul, care sunt mecanismele sale de funcționare, ce taxe trebuie să plătești, dar și care sunt cele mai profitabile nișe în viitor, tot ce-ți mai rămâne de făcut este să-ți începi propria afacere. Chiar dacă pare un vis irealizabil, iar succesul un concept greu de atins, totul este posibil, în special dacă îți faci un plan de afaceri riguros și îl urmezi cu strictețe.
https://seoads.ro/creare-site-dropshipping/

Începe să faci o listă cu furnizori pentru dropshipping în România și nu numai, construiește propriul magazin online și promovează-l, astfel încât până și cel mai sceptic utilizator să devină curios de ceea ce vinzi.

Iar dacă vrei să-ți duci afacerea la următorul nivel și să deții chiar tu articolele pe care ulterior să le livrezi, alege un partener de încredere care să livreze produsele în timp util și în siguranță. Cu noi produsele tale sunt pe mâini bune, iar clienții se pot bucura de ele în timp util. În plus, pe lângă curieratul clasic door-to-door, cumpărătorii pot ridica pachetul de la cel mai apropiat locker easybox, ceea ce reprezintă un mare avantaj competitiv. Începe acum să livrezi cu Sameday și creează mixul perfect – produse de calitate livrate în timp record!
https://seoads.ro/site-dropshipping/

site-dropshipping Totul despre dropshipping: ce este și cum să faci dropshipping în 2023
site-dropshipping Totul despre dropshipping: ce este și cum să faci dropshipping în 2023 Creare Magazin Online Dropshipping https://seoads.ro/creare-site-dropshipping/

PRET REALIZARE MAGAZINE ONLINE DROPSHIPING.

Avatar 2 Afacere Dropshipping - Creare Site Dropshipping - Furnizori Dropshipping 0750 402940 - Servicii SEO! Optimizare SEO Bucuresti. Servicii SEO Bucuresti. SEO Bucuresti. Creare Site Web Bucuresti. SEO Bucuresti 0750 402 940

Premium

Instalare si preare la cheie
$ 159
90.000 produse
Furnizori din Romania
Automatizare comenzi
plata cu cardul
Avatar 1 Afacere Dropshipping - Creare Site Dropshipping - Furnizori Dropshipping 0750 402940 - Servicii SEO! Optimizare SEO Bucuresti. Servicii SEO Bucuresti. SEO Bucuresti. Creare Site Web Bucuresti. SEO Bucuresti 0750 402 940

Basic

Great for Small Team
$ 859
90.000 de Produse
Furnizori din Romania
Actualizare Stocuri
Furnizori din romania
Peste 20 de furnizori
Plata cu Card Online

Dropshipping a devenit o modalitate tot mai populară prin care să faci comerț online. În 2017, vânzările prin dropshipping reprezentau aproximativ 23% din vânzările online, cu un număr estimat de 85 de miliarde de dolari.

Dacă iei în calcul piața din România, unde Amazon încă nu livrează, iar unele produse nici nu sunt disponibile oamenilor de aici… e ușor să îți dai seama că dropshipping în România este o oportunitate uriașă. Prin dropshipping poți introduce produse noi pe piața locală și poți experimenta cu piața într-o modalitate ce nu presupune foarte multe riscuri.

Cum știi că poți să te apuci de dropshipping? Poți să te gândești să faci dropshipping în România atunci când vrei să-ți deschizi un magazin online, dar poți să implementezi dropshipping și atunci când ai deja o afacere și vrei să te extinzi. Dar înainte de toate…

Ce înseamnă dropshipping?

Dacă activezi în industria e-commerce, cu siguranță ai auzit de conceptul de dropshipping.

Dropshipping-ul înseamnă comerț online printr-un furnizor anonim care livrează în numele companiei tale. Acest furnizor stochează produsele pe care magazinul tău le vinde și le livrează în momentul în care magazinul tău are o comandă. Nu trebuie să plătești taxe de stocare, depozitare și ambalare, dar în funcție de furnizor, pot exista comisioane speciale pentru procesarea fizică a produselor stocate.

Practic, un furnizor face produsele și tu îți pui logo-ul pe ele când cineva le cumpără prin tine. Aici se adaugă și suma de bani pe care furnizorul ți-o cere pentru a putea să se ocupe de livrarea produselor. Câștigul tău rezultă din diferența rămasă după ce achiți plata furnizorului.

Ca să înțelegi procesul mai ușor, uite pașii:

  • Îți creezi un magazin online ce comercializează o anumită categorie de produse;
  • Clientul comandă un produs din magazinul tău online, tu preiei comanda și o transferi mai departe furnizorului;
  • Furnizorul se va ocupa să ambaleze și să livreze produsul către client în numele magazinului tău.

Asta înseamnă că furnizorul e cel care face treaba fizică, adică stocarea, depozitarea, ambalarea și livrarea, iar tu trebuie să te ocupi de magazinul tău, adică trebuie să atragi noi clienți.

Asta înseamnă că ai mai mult timp să construiești o strategie puternică de marketing și serviciicustomer care de calitate. Practic, prin dropshipping poți să-ți desfășori afacerea dintr-un birou, de pe un laptop sau de pe plajă. De stocuri și livrări se ocupă un furnizor specializat.

Cum faci dropshipping?

Deși altcineva se ocupă de treaba fizică, nu poți să stai degeaba. Pe lângă campanii de marketing bine executate, trebuie sa te asiguri că îți ies calculele la final de lună.

Nu e de ajuns să vinzi mult, trebuie sa ai un profit care îți acoperă costurile pentru fiecare produs vândut. În funcție de furnizor, s-ar putea să plătești o sumă prea mare pentru utilizarea depozitului.

S-ar putea să fie nevoie de un preț un pic mai mare ca să acoperi costurile de livrare, în funcție de partenerul tău. Asigură-te mereu ca ieși pe plus, și n-ar trebui sa ai probleme. Pe lângă asta, mai poți să iei în calcul câteva decizii de business care sigur o să te ajute.

1. Specializează-te pe o piață clară

Dacă vrei să-ți dezvolți afacerea prin dropshipping, gândește-te cel fel de produse vrei să comercializezi și, mai important, pentru cine. Există mari șanse ca piața locală să ducă lipsă de un anumit gen de produse. Dar trebuie să afli care sunt aceste produse și cum poți tu să le aduci în piață.

De exemplu, anul trecut a intrat pe piața românească primul distribuitor autorizat de genti O bag. Era deja un produs care se învârtea prin țară, dar nu era nimeni autorizat să-l distribuie la scară largă.

  • Studiază piața – observă ce se vinde, ce se vinde mai puțin și ce nu se vinde deloc pe piața locală. Poți folosi Google Trends ca să afli ce este popular. Ghidează-te și după rețelele de socializare, dar și folosind propriile metode de market research.
  • Gândește-te la un preț – să zicem că te gândești să vinzi un produs la un preț între 200 – 500 de lei. Banii rămași în mâna ta la final vor fi aproximativ 20%-25% din prețul produsului, adică între 40-125 de lei per comandă, în funcție de prețul produsului. Asigură-te că profitul rămas îți acoperă costurile operaționale.
  • Gândește-te la o țintă demografică – în studiul tău asupra pieței, trebuie să iei în considerare și ținta demografică. Produsul tău nu va fi pentru toată lumea și nu trebuie să faci eforturi să-l vinzi tuturor. E nevoie să stabilești clar cine este avatarul tău de client, unde locuiește, câți ani are, ce statut financiar are, unde lucrează, ce face în timpul liber etc.
  • Trebuie să te gândești și la brandul pe care vrei să-l creezi. Ce-ți vine în minte când te gândești la laptop-uri? Dell sau Asus sau HP, până și faimosul Mac? Știi și tu că atunci când alegi să cumperi un produs o faci pe baza unor motive care în mintea ta sunt foarte clare.

Investește în brand și folosește platforme pentru construirea magazinelor online

Așa ajungi să ai clienți fideli, care se vor întoarce constant să cumpere de la tine. Asta nu e doar o decizie facultativă. Când vorbim de e-commerce, cel mai important e site-ul de pe care vinzi. Dacă nu ești un maestru în web development, cea mai bună soluție e o platformă care te ajută să-ți construiești magazinul online.

Digital Ads e o platformă extrem de practică pe care poți să o folosești ca să îți setezi un magazin virtual. Ai șansa să folosești un design personalizabil, pentru ca magazinul tău să fie elegant și ușor de navigat. Ai sprijinul echipei Blugento pentru infrastructura tehnică și nu trebuie să îți faci griji legat de funcționalitățile tehnice ale shop-ului tău. Mai ai și o echipă de Customer Care implicată, mereu pe poziții, gata să te ajute atunci când le ceri asta.

Cât costă? Mai puțin decât te aștepți. Vezi aici ce variantă ți se potrivește.

2. Găsește-ți un furnizor dropshipping 

Ai stabilit ce vrei să vinzi. Ai decis și care e nișa în care vrei să activezi. Și ai și prima variantă a avatarului tău de client.

Acum e momentul să faci research ca să găsești cel mai potrivit furnizor pentru tine.

  • Caută furnizori locali – acesta trebuie să fie primul pas. Nu contează dacă te gândești să comercializezi un produs sau deja comercializezi unul într-un magazin propriu, un furnizor local întotdeauna e soluția cea mai bună. De ce? Pentru că livrările vor fi mai rapide. Pentru început, poți să întrebi pe diferite forumuri de e-commerce dacă există furnizori ce sunt dispuși să lucreze în regim dropshipping, iar apoi poți să discuți direct cu ei, ca să îți dai seama ce fel de relație de business poți să dezvolți. Nu toți vor dori să se implice într-un sistem dropshipping, dar dacă ai răbdare și cauți atent, furnizorul potrivit nu va întârzia să apară.
  • Ia în considerare furnizori internaționali – în cazul în care nu găsești produsele dorite la furnizorii locali, atunci concentrează-te pe cei internaționali. Piața de e-commerce s-a dezvoltat foarte mult în ultimii ani, iar dacă reușești să integrezi magazinul tău online cu soluții eficiente, ai să vezi că transportul și durata livrării nu mai sunt o piedică atât de mare ca acum câțiva ani. Da, e posibil să apară alte costuri sau probleme de comunicare, dar marja de profit pe care o poți obține poate fi și ea mai mare, dacă produsul tău nu există pe piața din România și ai exclusivitate. Chinabrands, Oberlo, Inventory Source, Dropshipper.com sunt doar câteva exemple bune de furnizori internaționali.
  • Testează furnizorii – după ce ai ales câțiva furnizori, comandă câteva produse de la ei și observă procesul: timpul de livrare, cum primești coletul, în ce formă se prezintă produsul? Compară atât produsele, cât și procesul de livrare. Ai nevoie să treci prin întreaga experiență de vânzare, ca să fii conștient de experiența viitorilor tăi clienți.
  • Construiește cu furnizorul tău o relație bazată pe încredere și comunicare – vei avea nevoie de o astfel de relație pentru că, practic, furnizorul tău va fi partenerul tău. Amândoi veți avea de câștigat, dar veți și suferi consecințele în cazul unor probleme de livrare sau în cazul unei experiențe neplăcute pentru clientul final.

 

3. Stabilește-ți de la bun început responsabilitățile

Ai furnizorul, deci acum e un bun moment să stabilești reguli.

Stabilește clar care sunt serviciile pe care le acoperă el, și care sunt serviciile pe care le acoperi tu. Recomandat este să faci tu Customer Care pentru că are un impact puternic asupra brandului tău, iar când ești în control, poți să observi și să îmbunătățești detaliile bazându-te pe feedback-ul clienților tăi.

Dacă alegi să nu faci tu asta, ci furnizorul tău, e bine să stabiliți procese și proceduri clare, pe care să le respecte, și care să ofere clientului final o experiență plăcută, care să-l facă să se întoarcă în magazinul tău online. Alternativ, poți lucra cu platforme de e-fulfillment, care îți oferă spațiu într-un depozit, gestionarea relației cu firma de curierat şi multe altele. În România, Frisbo a dezvoltat cea mai bună soluție.

4. Concentrează-te pe strategia de marketing

Nu trebuie să te ocupi de stocare, depozitare și nici de livrare, așadar atenția ta poate să fie concentrată pe strategia de marketing și campanii SEO pentru o promovare cât mai eficientă.

  • Încearcă Facebook Ads – Facebook are aproape 2,5 miliarde de utilizatori conform ultimelor statistici, așadar campania ta de marketing trebuie să înceapă aici. Investește în reclame și bannere și ai încredere că această investiție merită și îți va aduce ROI pozitiv. Poți să construiești și o pagină specială pe Facebook, unde să afișezi produsele comercializate și să interacționezi direct cu potențialii clienți.
  • Folosește Google Ads – Funcționează similar cu Facebook Ads, dar beneficiul este ca apari în fața utilizatorilor atunci când caută cuvinte cheie din nișa ta.
  • Fă un conținut creativ și original – rețelele de socializare sunt un instrument excelent pentru promovare. Poți să creezi conținut video care să atragă clientul. Mizează pe ceva original și amuzant. Nu-ți trebuie camere de filmat extraordinare, poți obține ceva interesant și cu telefonul, iar Internetul își va face treaba.
  • Cere feedback și răspunde criticilor – Dacă apare un review negativ, nu te grăbi să-l ștergi. Răspunde-le clienților nemulțumiți cu empatie și înțelegere. O astfel de atitudine conferă mai multă încredere decât 3-4 review-uri de 5 stele.

5. Gândește local

Dropshipping presupune o livrare mai îndelungată, așadar trebuie să te gândești la o piață locală, o piață în care produsele pe care le comercializezi ajung repede la clienți.

Există șansa ca produsele tale să fie deja comercializate pe o piață internațională, dar asta nu înseamnă că nu poți activa local. Cu cât mai repede, cu atât mai bine.

6. Dar gândește și global!

Sau cel puțin pe plan european. Poți comercializa produse în Germania, Polonia, Franța sau Marea Britanie… din România. Dacă vinzi și în România, atunci e și mai bine. Obiectivul ar trebui mereu să fie internaționalizarea. Dacă ai ajuns într-un punct sustenabil cu platforma ta în România, poți să iei în calcul alte piețe.

Cum faci asta? Descoperă detalii în ghidul nostru despre internaționalizare.

Ce NU ai voie să pierzi din vedere?

Dropshipping pare destul de ușor la un prim research și totodată și lipsit de riscuri financiare majore. Adevărul e că nu este lipsit de riscuri.

  • Comisioanele de stocare și procesare – trebuie să fii atent la acele comisioane de stocare și procesare impuse de furnizori. Aici trebuie să-ți întrebi furnizorul cât costă dacă produsele tale rămân în depozit mai mult timp, pentru că așa vei putea să-ți gestionezi afacerea mai ușor.
  • Numărul de produse comandate – dacă alegi să comanzi câteva unități, plătești comisioane de depozitare și stocare ca și cum ai plăti pentru stocuri întregi, așadar apare aici un dezavantaj clar.
  • Livrarea – dacă nu te ocupi de livrarea, atunci trebuie să fii cu ochii în patru asupra felului în care decurge. Nu vrei să ai clienți furioși.
  • Serviciile de customer care – comunicarea cu furnizorul în timpul livrării este esențială. Dacă cunoști situația livrării, poți oferi un customer care de calitate clientului.

Dropshipping are un echilibru între avantaje și dezavantaje. Dacă ai citit articolul, ți-ai cam dat seama deja care ar fi și avantajele și dezavantajele.

Avantaje:

  • Mai puține cheltuieli înseamnă un risc mai mic. Nu trebuie să întreții depozite și hale, de aceste cheltuieli se ocupă furnizorul.
  • O modalitate ușoară și ieftină de a începe o afacere. Practic, poți să lucrezi de acasă, dintr-un birou, într-un program flexibil, atâta vreme cât te concentrezi pe comenzile primite.
  • Nu ai nevoie de experiență și expertiză financiară. Poți să începi o afacere prin dropshipping destul de repede și, dacă ești atent, poți să faci față riscurilor legate de livrare.
  • Îți poți verifica afacerea destul de ușor, mai ales la început când începi cu să vinzi doar câteva produse.
  • Îți poți construi un adevărat brand printr-o metodă destul de sigură, cu puține riscuri.

Dezavantaje:

  • Piața competitivă înseamnă și o marjă de profit mai mică. Dar vorbim de România, o țară unde Amazon încă nu livrează, iar unele produse trebuie comandate din afară, așadar cu siguranță este loc și pentru tine.
  • Diverse probleme de depozitare și procesare. Iar tu, în calitate de comerciant, nu ai deloc controlul asupra acestor procese.
  • Livrarea poate fi dificilă. Mai ales în cazul livrărilor internaționale, unde trebuie să iei în considerare poziția clientului și poziția furnizorului, apoi modalitățile prin care se face livrarea astfel încât clientul să fie mulțumit.

 

Dropshipping în România?

Dacă te gândești să începi o afacere de tip dropshipping trebuie să fii dispus să investești bani în promovarea magazinului online și să fii constant activ în acest proces.

Trebuie să te orientezi în funcție de produsul tău și de numărul de comenzi. Trebuie să-ți construiești o comunitate în jurul magazinului tău. 

Dacă ai deja o afacere și te gândești să te extinzi, dropshipping este extrem de folositor pentru contextul în care ai deja o afacere, să zicem, un magazin fizic, unde comercializezi un anumit tip de produse și ai deja o comunitate de clienți și te gândești să te extinzi pe plan local și chiar internațional cu ajutorul dropshipping.

De ce este așa? Pentru că aceste afaceri au deja un capital și dispun de un buget prin care să-și construiască o campanie de promovare. Dacă ai o afacere, produse care se vând și ai și clienți care le apreciază, există mari șanse să dai peste un val nou de clienți prin dropshipping. Chiar dacă deja comercializezi un produs obișnuit.

Prin dropshipping poți controla singur imaginea magazinului tău și în același timp poți pune bazele unui brand de durată – pentru că până la urmă dropshipping este o investiție și o modalitate de a face e-commerce pe termen lung.

Avatar 2 Afacere Dropshipping - Creare Site Dropshipping - Furnizori Dropshipping 0750 402940 - Servicii SEO! Optimizare SEO Bucuresti. Servicii SEO Bucuresti. SEO Bucuresti. Creare Site Web Bucuresti. SEO Bucuresti 0750 402 940

Premium

Instalare si preare la cheie
$ 159
90.000 produse
Furnizori din Romania
Automatizare comenzi
plata cu cardul
Avatar 1 Afacere Dropshipping - Creare Site Dropshipping - Furnizori Dropshipping 0750 402940 - Servicii SEO! Optimizare SEO Bucuresti. Servicii SEO Bucuresti. SEO Bucuresti. Creare Site Web Bucuresti. SEO Bucuresti 0750 402 940

Basic

Great for Small Team
$ 859
90.000 de Produse
Furnizori din Romania
Actualizare Stocuri
Furnizori din romania
Peste 20 de furnizori
Plata cu Card Online
Avatar 1 Afacere Dropshipping - Creare Site Dropshipping - Furnizori Dropshipping 0750 402940 - Servicii SEO! Optimizare SEO Bucuresti. Servicii SEO Bucuresti. SEO Bucuresti. Creare Site Web Bucuresti. SEO Bucuresti 0750 402 940

Basic

Great for Small Team
1650
1.000.000 de Produse
Peste 40 de furnizori
Furnizori din Romania
Actualizare Stocuri
Furnizori din romania
Furnizori Emag
Furnizori Altex
Plata cu Card Online

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *