SERVICII SEO Bucuresti
Optimizare SEO. Cel Mai Eficient Canal de Promovare SEO din 2024
CONTACT +4 0750 402 940 whatsApp: 0750 402 940
Agentie Servicii SEO Bucuresti Romania
Optimizare SEO pentru motoare de căutare sau Search Engine Optimization (SEO), este un proces de perfecționare (favorizare) a vizibilității site-urilor web sau paginilor web în cadrul ordonării rezultatelor căutării în lista făcută de motorul de căutare.
Optimizare SEO
Cu Optimizare SEO Site-ul Tau Poate Ajunge in Top 10 Rezultate Google!
Optimizarea SEO este in acest moment singura modalitate prin care poti fi prezent in cea mai ravnita, eficienta si onoranta locatie publicitara din lume – prima pagina organica Google! Bineinteles, ca sa ajungi aici este nevoie de multa munca, determinare, creativitate, cunostinte – atat tehnice cat si de business, intr-un cuvant de o campanie de promovare SEO profesionista.
Sunt doua variante prin care poti obtine acest lucru: fie apelezi la o agentie specializata in oferirea de Servicii SEO de calitate, fie devii autodidact si incerci sa reusesti de unul singur.
Totusi, daca va intrebati de ce este atat de important sa ajungi in prima pagina Google, iata doua argumente puternice:
- 93% din toate experientele online incep cu un motor de cautare
- In 68% din cazuri acel motor de cautare este Google – in Romania procentul depaseste 95%
Ce Este SEO (Search Engine Optimization) si ce Inseamna Optimizarea pentru Motoarele de Cautare?
Pentru a intelege mai bine termenul SEO, trebuie sa mentionam de la inceput ca SEO este acronimul de la “search engine optimization”. In limba romana aceasta se traduce astfel: “optimizarea pentru motoarele de cautare”.
Intrucat SEO este un concept inca tanar nu vom folosi cuvinte precum “Stiinta” sau “Arta”, sau amandoua – cum multe voci se grabesc sa afirme. In schimb, pentru a incerca sa definim procesul, vom spune simplu:
Definitie Optimizare SEO
“Optimizarea SEO reprezinta totalitatea metodelor folosite pentru pozitionarea unui website in topul rezultatelor organice ale motoarelor de cautare cu scopul de a creste atat calitatea cat si cantitatea traficului organic al acestuia.”
Oportunitatea Inceperii Unei Campanii de Optimizare SEO in Romania
Piata online din Romania depaseste record dupa record in fiecare an. Numarul celor conectati la internet este in crestere, numarul celor care folosesc internetul pentru a se informa sau pentru a face cumparaturi online atinge noi cote.
Aproape orice produs sau serviciu este acum tranzactionat online. Cu aproape 15 milioane de oameni conectati la internet (servicii pe mobile si servicii fixe – http://www.ancom.org.ro/4g-accelereaza-_5653) coroborat cu faptul ca 95% din acestia nu depasesc prima pagina Google atunci cand navigheaza pe internet, intelegem cat de important este procesul de Optimizare SEO.
Cu toate acestea, cifrele demonstreaza ca suntem inca departe de vestul Europei si mai departe de adevaratul motor online – piata din Statele Unite ale Americii.
In acest moment, oportunitatea de a patrunde pe aceasta piata este cu adevarat o oportunitate pe care va invitam sa nu o ratati. Cel mai probabil, in numai cativa ani, piata se va cristaliza iar barierele de a ajunge in primele pozitii Google vor fi din ce in mai ridicate. Bariere finaciare pentru SEO, bariere de know how de SEO, bariere de timp, toate vor fi la un nivel ce nu va mai putea fi atins la fel de usor.
Daca vreti sa aflati mai multe detalii despre pretul unei campanii SEO in Romania puteti citi articolul nostru “Tot ce trebuie sa stii despre pretul serviciilor de optimizare seo”
Reiterand, promovarea SEO este singura care ne poate ajuta sa ajungem in topul cautarilor si implicit in topul afacerilor din domeniul nostru de activitate.
SERVICII SEO PROFESIONALE
Servicii SEO Personalizate pentru Performanță Maximă în Căutările Online
Descoperă serviciile noastre SEO profesionale, adaptate nevoilor tale specifice. Cu o echipă de experți, optimizăm conținutul, structura și strategia online a site-ului tău pentru a obține rezultate remarcabile în motoarele de căutare. Îmbunătățește vizibilitatea, atrage traficul potrivit și consolidează-ți prezența online cu ajutorul serviciilor noastre SEO de încredere.
Factori SEO ce Influenteaza Procesul de Business SEO
- Imbunateste cunoasterea comportamentului consumatorului
- Ajuta la structurarea corecta a portofoliului de produse
- Este un punct de plecare decisiv pentru alte canale de marketing online – ajuta la imbunatatirea campaniilor de PPC, Facebook, Email Marketing, PR online!
- Imbunateste experienta de cumparare a clientilor
- Ajuta la constientizarea responsabilitatii sociale fata de mediul online
- Creste gradul de fidelizare al clientilor fata de brand
- Sporeste notorietatea brand-ului si accentueaza puterea acestuia
- Reprezinta un avantaj competitiv greu de imitat de catre concurenta
- Permite cunoasterea in detaliu a concurentei
- Ajuta la identificarea oportunitatilor de crestere a business-ului
Etapele Campaniei de Optimizare SEO
Procesul SEO este, pe cat de important pe atat de complex si, pentru ca ia in calcul aproape toate aspectele unui business, este indicat sa fie implementat in mai multe etape.
Stabilirea Obiectivelor SEO
Prima etapa a oricarui demers de marketing, fie el online sau offline, trebuie sa fie stabilirea obiectivelor. Campania SEO, ca parte integranta a strategiei de marketing online, nu face exceptie. De aceea primul pas pe care il facem in conceperea unei strategii de promovare SEO este acela de a ne stabili ce obiective SEO vrem sa atingem.
Indicatorii de performanta (KPI) ce ar trebui urmariti in cadrul campaniei de optimizare SEO se refera atat la aspectele tehnice si de indexabilitate cat si la rezultatele ce au legatura directa cu cresterea numarului de actiuni efective pe site, sau mai exact cu dezvoltarea business-ului. Implementarea goal-urilor in Google Analytics este decisive pentru a putea urmari eficienta campaniei.
In functie de tipul site-ului, obiectivele pot insemna generarea de lead-uri prin trimiterea de email-uri, cresterea numarului de apeluri, completarea unui formular de contact, abonarea la newsletter, descarcarea unui e-book, etc.
Exemple de Obiective Seo:
- “Cresterea vanzarilor si a conversiilor”
- “Cresterea vizibilitatii generale a site-ului”
- “Cresterea volumului de trafic organic”
- “Dezvoltarea pietei potentiale prin sporirea numarului de cuvinte cheie indexate”
- “Cresterea autoritatii site-ului”
“Sporirea numarului de backlink-uri de calitate” - “Reducerea procentului de erori 404 sub pragul de 5% din totalul paginilor”
Pe de alta parte, obiectivele SEO trebuie sa se refere si la partea tehnica a site-ului. Aceste obiective sunt strans legate de celelalte obiective, cele de business. Site-ul trebuie sa fie 100% sanatos din punct de vedere SEO pentru a putea performa si pe partea de afaceri. Astfel de obiective se refera la numarul si calitatea backlinkuri-lor obtinute, numarul de pagini indexate, numarul de cuvinte indexate, reducerea numarului de erori 404, etc.
Optimizarea SEO On Page
In etapa de optimizare SEO on page, toate actiunile se focuseaza asupra site-ului in sine. In mod normal aceasta etapa ar trebui inceputa inca de la realizarea efectiva a site-ului daca vorbim de site-uri noi sau site-uri care vor sa-si schimbe complet structura.
SEO On Page reprezinta atat fundatia procesului de Optimizare SEO cat si a tuturor campaniilor de marketing online pe care le puteti incepe ulterior.
Un site optimizat corect on page poate avea rezultate mai bune in campaniile de PPC, poate aduce conversii mai multe din social media sau poate genera lead-uri mai numeroase din campaniile de email marketing.
Cei mai Importanti Factori de Ranking pentru SEO On Page
Structura Site-ului
Structura sau arhitectura site-ului se refera la modul cum este impartit site-ul in categorii, subacategorii, subsubcategorii, produse, etc.
Pentru a avea o structura eficienta atat pentru SEO cat si pentru User Experience este necesar a se face o analiza riguroasa a modului in care potentialii nostri clienti cauta pe internet si la fel de important, este sa stabilim piata tinta.
In urma unei astfel de analize, combinata si cu alte elemente de business, se stabileste structura SEO a site-ului.
Adresa URL
Adresa URL ➡️ Uniform Resource Locator, reprezinta adresa unei pagini web. O adresa scrisa corect ajuta motoarele de cautare sa gasesca mai usor adresa respectiva. O adresa URL optimizata corect ar trebui sa respecte cel putin urmatoarele aspecte:
- Sa contina cuvintele cheie importante
- Sa nu fie scrisa cu diacritice
- Sa nu coontina litere majuscule
- Sa nu fie foarte lunga, se recomanda maxim 100-120 de caractere
Fisierul Robots.txt
Acesta este unul dintre cele mai importante fisiere din cadrul unui site. Primul lucru pe care motoarele de cautare il cauta intr-un site este chiar fisierul robots.txt.
Cu ajutorul acestuia stabilim ce pagini din site dorim sa se indexeze si ce pagini le vrem oprite de la indexare.
Da, ati citit bine ➡️ nu ne dorim ca toate paginile sa fie indexate intrucat acestea ne pot dilua prea mult autoritatea in detrimentul paginilor importante din site.
Cuvintele Cheie in Primele 100 de Cuvinte
Aceasta reprezinta o tactica SEO On Page clasica, dar care are rezultate foarte bune si astazi. Google pune accentul pe cuvintele si topicul de la inceputul paginii web.
Si daca ne gandim este logic – nimeni nu si-ar dori sa “aterizeze” intr-un articol despre SEO si primele cuvinte despre SEO sa apara la jumatatea articolului.
Cuvintele Cheie in Metatilu
Metatitlul este unul dintre primele elemente pe care Google le citeste si le ia in considerare in stabilirea ranking-urilor. Mai mult, metatitlul este si textul scris cu cel mai mare font in SERP. Mai exact este cel mai vizibil aspect pentru cei care au initiat o cautare pe internet.
Asa ca, veti dori ca cele mai importante cuvinte cheie din pagina sa se regaseasca in metatitlu.
Iata 7 elemente esentiale pe care trebuie sa le luati in calcul pentru a avea un metatitlu perfect:
- Cuvintele cheie sa fie scrise la inceput
- Sa includeti diferentiatori de bussines pentru a creste rata de click
- Sa includeti numele brandului
- Lungimea sa nu depaseasca 60 de caractere (este indicat sa verificati dupa indexare)
- Evitati repetarea aceluiasi cuvant
- Incercati sa targetati si cele mai cautate cuvinte de tip longtail
- Este indicat sa aveti metatitluri unice pentru fiecare pagina din site
Cuvintele Cheie in Metadescriere
Metadescrierea face parte, la fel ca si url-ul si metatitlul, din partea de optimizare pre-click. Mai exact, este unul dintre acele elemente pe care utilizatorul le vede inainte de a lua decizia ce rezultat din SERP sa acceseze.
Metadescrierea are principalul rol de a creste rata de click – CTR.
Care sunt cele mai importante 5 aspecte pe care trebui sa le aveti in vedere atunci cand scrieti o Metadescriere:
- Lungimea acesteia sa nu depaseasca 158 de caractere (atentie – aceasta cifra s-a modificat de-a lungul timpului. Este bine sa verificati sa vedeti daca se incadreaza corect)
- Verificati modul cum arata metadescrierea cu ajutorul https://www.portent.com/serp-preview-tool/
- Sa contina acel diferentiator de vanzare sau unique selling point (USP)
- Sa contina informatii relevante si detalii importante despre servicii / produse
- Sa includa EMOJI SEO pentru o vizibilitate sporita
Emoji pentru SEO – Enhanced MetaTag-uri
Emoji reprezinta unul dintre acele elemente de noutate in optimizarea SEO. Experienta utilizatorilor este importanta pentru Google iar acesta libertate din partea principalului motor de cautare in ceea priveste implementarea emoji ne indica clar acest lucru.
Exista foarte multe tipuri de emoji seo. Simbolistica emoji seo acopera o gama foarte larga de domenii, astfel ca va puteti personaliza site-urile pentru o mai buna vizibilitate organica dar si pentru a le face mai atractive si mai usor de inteles de catre utilizatori.
Optimizarea off page
In aceasta etapa toate actiunile se desfasoara in afara site-ului si au ca scop principal obtinerea de cat mai multe linkuri de calitate in mod natural. Conform dictionarului de SEO intocmit de searchmetrics.com – o autoritate in domeniul marketing-ului online – seo off page “reprezinta toate masurile care pot fi luate in afara site-ului cu scopul de a imbunatati pozitiile acestuia in SERP (search engine results page). Toate aceste masuri ajuta la crearea a cat mai multe backlinkuri de calitate posibile”.
- “Content Marketing”
- “Native advertising”
- “Link building”
- “Guest blog posting”
- „Comunicate de presa”
- „Articole relevante in publicatii cunoscute sau de nisa”
Monitorizare, analiza si raportare
Procesul de SEO este unul extrem de complex, cu foarte multe componente tehnice si tocmai de aceea acordam o atentie deosebita acestei etape. Ne dorim ca fiecare client sa inteleaga cum, de ce si in ce scop desfasuram fiecare activitate.
Pentru ca ne dorim transparenta totala, toti clientii nostri beneficiaza de rapoarte lunare detaliate si cel mai important celor care isi doresc le oferim in aplicatia noastra acces permanent pentru a putea urmari in timp real evolutia campaniei. In aplicatie se pot urmari cei mai importanti indicatori ai campaniei de SEO.
- “Transparenta totala in ceea ce priveste activitatile desfasurate.”
- “Monitorizarea impactului pe care il au actiunile desfasurate in SERP.”
- „Analizarea rezultatelor obtinute in fiecare luna”
- “Rapoarte lunare si detaliate”
- “Acces la aplicatia de monitorizare SEO pentru fiecare client.”
Avantajele Optimizarii SEO
Optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO – Search Engine Optimization) aduce numeroase avantaje pentru un site web sau o pagină online. Iată câteva dintre avantajele majore ale optimizării SEO:
- Creșterea Vizibilității online:
- SEO îmbunătățește poziționarea în rezultatele motorului de căutare, ceea ce duce la o vizibilitate mai mare pentru site-ul tău.
- Cu cât site-ul tău apare mai sus în rezultatele căutării, cu atât este mai probabil să fie accesat de către utilizatori.
- Trafic Calificat:
- SEO aduce trafic organi și calificat către site-ul tău. Utilizatorii care caută informații sau produse relevante și găsesc site-ul tău în rezultatele căutării sunt mai predispuși să fie interesați și să devină clienți.
- Credibilitate și Încredere:
- Site-urile care se clasifică în primele poziții în rezultatele căutării sunt adesea percepute ca fiind mai relevante și de încredere de către utilizatori.
- O poziție bună în rezultatele organice poate consolida încrederea utilizatorilor în brand-ul tău.
- Experiența Utilizatorului Îmbunătățită:
- Creșterea Ratei de Conversie:
- Prin atragerea traficului relevant și oferirea unei experiențe plăcute pe site, SEO poate contribui la creșterea ratei de conversie a vizitatorilor în clienți.
- Costuri Reduse în Publicitate:
- Dacă site-ul tău beneficiază de o poziție bună în rezultatele organice, poate reduce dependența de publicitate plătită (cum ar fi Google Ads) pentru a atrage trafic.
- Competitivitate Crescută:
- SEO poate oferi un avantaj competitiv, în special în industrii aglomerate, contribuind la poziționarea site-ului tău în fața concurenței în rezultatele căutării.
- Adaptabilitate la Schimbări în Comportamentul Utilizatorilor:
- SEO te ajută să rămâi relevant și să te adaptezi la schimbările în comportamentul de căutare al utilizatorilor și la evoluțiile algoritmilor motoarelor de căutare.
- Măsurare Eficientă și Analize:
- SEO permite monitorizarea și analizarea performanței site-ului în timp real, oferind date despre trafic, comportamentul utilizatorilor și cuvintele cheie care aduc rezultate.
- Internacionalizare:
- Dacă îți dorești să extinzi afacerea la nivel internațional, SEO poate juca un rol esențial în adaptarea conținutului și strategiei tale pentru a atrage audiența în diverse regiuni geografice.
Prin urmare, investiția în optimizarea SEO poate aduce beneficii semnificative în ceea ce privește vizibilitatea online, credibilitatea și succesul afacerii tale pe termen lung.
Optimizarea SEO ajuta la o mai buna targetare a publicului tinta
Intelegerea mai buna a comportamentului de cumparare a clientilor este vitala pentru business-ul dumneavoastra! Marketingul bazat pe intrerupere – reclamele TV din timpul filmului sau emisiunii preferate, bannerul de pe internet care iti blocheaza accesul la pagina dorita – a devenit destul de neplacut intrucat numarul mesajelor publicitare pe care trebuie sa le suportam in fiecare zi a atins un nivel destul de ridicat. Prin intermediul campaniilor de optimizare seo clientii nu sunt in nici un fel impinsi de la spate, acestia intra pe internet si cauta produse/servicii numai atunci cand au nevoie, fara sa ii agasam cu tot felul de mesaje promotionale.
Optimizarea SEO ne permite alinierea la standardele de performanta google
Obiectivul principal al motorului de cautare este sa ofere cele mai relevante si complete raspunsuri (rezultate) utilizatorilor din intreaga lume. Pentru a face acest lucru, Google isi perfectioneaza continuu altgoritmii/robotii care filtreaza cele peste un miliard de site-uri astfel incat aceastia sa afiseze intotdeauna cele mai potrivite raspunsuri la milioanele de intrebari ce ii sunt adresate. Astfel, o campanie de optimizare seo ne obliga sa ne aliniem si noi standardelor de performanta si sa ne crestem valoarea website-ului prin calitatea/cantitatea continutului pentru a tine pasul cu dezvoltarea Google.
Optimizarea SEO creste brand awareness-ul
Ganditi-va ca domnul Ionescu isi doreste o vacanta pentru el si familia lui, si in cautarile lui multiple, indiferent de ce destinatie sau tip de vacanta ar cauta pe internet, pe prima pagina, in 70% din cautari apare o anumita agentie de turism. Cu siguranta, numele acelei agentii de turism ii va ramane intiparita in minte si sansele ca acea agentie sa devina partenerului de vacanta ale domnului Ionescu cresc considerabil. Mai mult decat atat, a doua oara cand turistul nostru va fi interesat de o vacanta va accesa direct site-ul agentiei respective!
Optimizarea SEO are cel mai bun Return on investement
Cel mai bun ROI al unui canal de marketing si cea mai buna conversie. Acest avantaj vine ca un corolar al faptului ca utilizatorii ajung pe website-ul nostru si nu invers. Clientii se simt mult mai confortabili in felul acesta si ca atare vor fi mult mai receptivi si vor cumpara mult mai usor de la noi. Pozitionarea in topul rezultatelor inseamna in primul rand mai mult trafic pe site si bineinteles mai multi clienti pentru afacerea dumneavoastra. Acesta este obiectivul principal al procesului de optimizare seo.
Intrebari Frecvente despre SEO
Ce inseamna SEO?
Care sunt etapele procesului de optimizare SEO?
Procesul SEO cuprinde patru etape importante:
- Audit SEO complet si stabilirea obiectivelor SEO
- Optimizarea SEO a tuturor elementelor de On Page
- Optimizarea SEO Off Page – mai exact cresterea autoritatii si notorietatii site-ului in mediul online
- Monitorizarea si analiza rezultatelor
Care sunt avantajele optimizarii SEO?
Principalele avantaje ale optimizarii SEO sunt:
- Generarea de trafic organic targetat si de calitate
- Reprezinta canalul de marketing online cu cel mai mare ROI (return on investment)
- Ajuta la eficientizarea celorlalte campanii de marketing online.
Campania SEO se poate alinia la un plan de marketing?
Se garanteaza atingerea obiectivelor SEO?
Cat costa o campanie de optimizare seo?
7 Motive pentru a Incepe o Campanie de Optimizare cu Agentia SEO Digital Ads !
- Am desfasurat peste 100 de campanii de optimizare SEO
- Avem rezultate incredibile pentru cuvinte concurentiale
- Beneficiem de infrastructura SEO performanta
- Cream continut relevant cu o echipa de copywriteri creativi
- Echipa tehnica formata din specialisti SEO dedicati
- Experienta de 7 ani in campanii de SEO si vanzari online
- Monitorizare permanenta si transparenta totala a campaniilor
Agentie Servicii SEO Bucuresti – SEO Romania – SEO Londra
Optimizare SEO – 0750 402 940. Agentie de SEO – Promovare SEO
Servicii SEO Bucuresti
Agentie Servicii SEO Bucuresti ✓ Promovare site si Optimizare site web ✓ Servicii SEO profesionale
Companie de SEO in Romania
Cauti companie SEO care sa iti duca site-ul pe primele pozitii in Google?
Optimizare SEO la pret avantajos
SEO PRET – Optimizare SEO Bucuresti – Servicii SEO – Agentie SEO – 0750 402 940
#servicii
#serviciiseo
#optimizare
#optimizareseo
#optimizareseoromania
#optimizareseoperformanta
#serviciideoptimizareseo
#optimizarsite
#seoinguk
#serviciistomatologice
#serviciicomert
#seoagency #businessowner #digitalmarketing #searchengineoptimization
Local SEO Hacks #localseotips #googleseotips #googlemaps #googleseo #websitedesign #localseoservices #marketingagency
#seotips #websitetips #localseo #gbpseo #localmarketing
#publicitatetiktok
#publicitateonline
#publicitatemoldova
#publicitatecreativa
#publicvitatedigitala
#publicitatepeteoleubuze
#publicitategoogle
#publicitateinstagram
#agentie
#agentiedetiktok
#agentiedemarketing
#agentiedepublicitate
#agentiepublicitate
#agentiemarketing
#agentiedemarketing
https://www.servicii-seo.seoads.