Cum se face cercetarea cuvintelor cheie pentru SEO

Expert SEO. Cuvintele cheie sunt fundamentul SEO. Dacă nimeni nu caută despre ceea ce scrii, nu vei primi trafic de la Google, indiferent cât de mult ai încerca.

De aceea, stăpânirea artei cercetării cuvintelor cheie este atât de importantă pentru succesul tău în SEO. Costul greșelii este prea mare. Alegeți cuvintele cheie greșite și riscați să vă pierdeți mult timp și resurse.

Și nu vreau să te intimidez. Cercetarea cuvintelor cheie nu este știință rachetă. De fapt, ești pe cale să înveți cea mai mare parte din el în doar aproximativ 20 de minute. Dar există destul de multe avertismente și concepții greșite importante de care trebuie să fii conștient pentru a lua decizii SEO mai bune.

Așa că haideți să ne scufundăm in analiza cu ajutorul unui Expert SEO.

Cuprins

1. Bazele cercetării cuvintelor cheie


2. Cum să găsiți idei de cuvinte cheie


3. Cum să analizezi cuvintele cheie


4. Cum să vizați cuvintele cheie


5. Cum să prioritizați cuvintele cheie


6. Instrumente de cercetare a cuvintelor cheie

Expert SEO - FIRMA SEO BUCURESTI​ SERVICII SEO PROFESIONALE https://seoads.ro/servicii-seo-profesionale/
Expert SEOFIRMA SEO BUCURESTISERVICII SEO PROFESIONALE

Partea 1

Elementele de bază ale cercetării cuvintelor cheie

Dacă sunteți nou în SEO, probabil vă întrebați ce este cercetarea de cuvinte cheie și de ce este atât de importantă. Ei bine, acest scurt capitol este pentru tine. În caz contrar, săriți la următorul.

Ce este cercetarea cuvintelor cheie?

Cercetarea cuvintelor cheie este procesul de descoperire a interogărilor de căutare valoroase pe care clienții dvs. țintă le introduc în motoarele de căutare precum Google pentru a căuta produse, servicii și informații. 

De ce este importantă cercetarea cuvintelor cheie?

Dacă publicați o pagină pe un subiect pe care nimeni nu îl caută, acel articol nu va primi trafic de la Google (sau de la alte motoare de căutare).

Mulți proprietari de site-uri web fac această greșeală și aceasta face parte din motivul pentru care 90,63% dintre paginile de pe internet nu primesc trafic de la Google, conform studiului nostru .

Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEOExpert SEO0750 402940

1 90 pages get no traffic Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO - Optimizare SEO CLUJ & Servicii SEO CLUJ - SEO Bucuresti - Creare Site Web Cluj * SEO Bucuresti 0750 402 940
Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO 33

Cercetarea cuvintelor cheie vă ajută să vă asigurați că există o cerere de căutare pentru orice doriți să scrieți. Astfel, dacă pagina dvs. ajunge să se claseze bine în Google pentru cuvântul cheie țintă, vă veți bucura de un flux constant de vizitatori foarte direcționați către aceasta.

Partea 2

Cum să găsiți idei de cuvinte cheie

Cercetarea cuvintelor cheie începe de la a te pune în pielea clienților tăi. Ce cuvinte și expresii ar putea folosi pentru a găsi soluții la problemele lor? Conectați-le într-un instrument de cercetare a cuvintelor cheie, cum ar fi Exploratorul de cuvinte cheie al lui Ahrefs , și veți găsi mii de idei de cuvinte cheie mai relevante pe lângă ceea ce tocmai ați gândit.

Este un proces simplu, dar aveți nevoie de două lucruri pentru a-l face bine:

  1. Bună cunoaștere a industriei dvs
  2. O înțelegere a modului în care funcționează instrumentele de cercetare a cuvintelor cheie

Despre asta este vorba în acest capitol.

1. Găsiți idei de cuvinte cheie „sedinte”.

Cuvintele cheie de bază sunt punctul de plecare al procesului dvs. de cercetare a cuvintelor cheie. Ele vă definesc nișa și vă ajută să vă identificați concurenții. Fiecare instrument de cercetare a cuvintelor cheie solicită un cuvânt cheie de bază, pe care apoi îl folosește pentru a genera o listă imensă de idei de cuvinte cheie (mai multe despre asta în curând).

Dacă aveți deja un produs sau o afacere pe care doriți să-l promovați online, este ușor să veniți cu cuvinte cheie de bază. Gândiți-vă doar ce introduc oamenii pe Google pentru a găsi ceea ce oferiți.

De exemplu, dacă vindeți cafea și echipamente de preparare a cafelei, atunci cuvintele cheie pentru semințe ar putea fi:

  • cafea
  • cappuccino
  • presa franceza
  • nespresso
  • etc

Rețineți că cuvintele cheie inițiale în sine nu vor merita neapărat vizate cu paginile de pe site-ul dvs. După cum sugerează și numele, le veți folosi ca „semințe” pentru următorii pași ai acestui proces. Așa că nu vă obsedat prea mult de cuvintele cheie de bază. Ar trebui să dureze doar câteva minute pentru a le identifica. De îndată ce aveți câteva idei generale legate de subiectul site-ului dvs., treceți la pasul următor.

2. Vezi pentru ce cuvinte cheie se clasează concurenții tăi

Privirea cuvintelor cheie care trimit deja trafic către concurenții dvs. este de obicei cea mai bună modalitate de a vă accelera cercetarea cuvintelor cheie. Dar mai întâi, trebuie să identifici acei concurenți. Acolo vă este utilă lista de cuvinte cheie elaborată. Doar căutați pe Google unul dintre cuvintele cheie de bază și vedeți cine se clasează pe prima pagină.

Dacă niciunul dintre site-urile web de top pentru cuvintele cheie de bază nu seamănă cu site-ul dvs. (sau unde încercați să îl preluați), atunci ar trebui să încercați să căutați lucruri puțin mai specifice.

De exemplu, dacă vindeți echipamente pentru prepararea cafelei pe site-ul dvs. web, este posibil să găsiți mai mulți concurenți reali în rezultatele căutării pentru „fabricant de cappuccino” și nu pentru „cappuccino”. Asta pentru că există în mare parte magazine de comerț electronic ca al tău clasat pentru primul și bloguri pentru cel de-al doilea.

Odată ce găsiți un site web concurent care se potrivește, ar trebui să îl conectați la un instrument de inteligență competitivă, cum ar fi Site Explorer al lui Ahrefs , pentru a verifica care pagini îi aduc cel mai mult trafic și ce cuvinte cheie vizează aceste pagini. 

2 ahrefs site explorer top pages report Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO - Optimizare SEO CLUJ & Servicii SEO CLUJ - SEO Bucuresti - Creare Site Web Cluj * SEO Bucuresti 0750 402 940
Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO 34

După ce repetați procesul cu câțiva dintre concurenții dvs., vă veți găsi cu o listă destul de importantă de cuvinte cheie relevante. Și abia dacă ați început cercetarea cuvintelor cheie!

Dacă aceste idei de cuvinte cheie sunt pur informaționale (de exemplu, articole de blog) sau au intenție comercială (adică, pagini de produse) este ceva ce vom determina în etapele ulterioare ale procesului nostru de cercetare a cuvintelor cheie. Deocamdată, scopul tău este să colectezi cât mai multe idei de cuvinte cheie relevante.

Asigurați-vă că repetați acest proces pentru cât mai mulți concurenți puteți. Avem un raport la îndemână în Site Explorer , care vă va ajuta să descoperiți mai multe dintre ele. Se numește „Domenii concurente” și vă arată site-uri web similare cu cel pe care l-ați introdus pe baza cuvintelor cheie comune pentru care se clasează în Google.

3 site explorer competing domains report Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO - Optimizare SEO CLUJ & Servicii SEO CLUJ - SEO Bucuresti - Creare Site Web Cluj * SEO Bucuresti 0750 402 940
Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO 35

VEDEȚI MULTE SUBIECTE PE CARE LE-AȚI ACOPERAT DEJA?

Dacă căutați cuvinte cheie pentru un site web stabilit, este posibil să descoperiți că ați acoperit deja majoritatea cuvintelor cheie ale concurenților dvs. În acest caz, ar trebui să încercați să utilizați raportul Content Gap din Ahrefs Site Explorer . Găsește cuvinte cheie pentru care unul sau mai mulți dintre concurenții tăi se clasează, dar tu nu. 

Pentru a-l folosi, conectați câteva dintre site-urile concurenților dvs. în secțiunea de sus, apoi inserați propriul site în câmpul de jos și faceți clic pe „Afișați cuvintele cheie”.

4 content gap report ahrefs Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO - Optimizare SEO CLUJ & Servicii SEO CLUJ - SEO Bucuresti - Creare Site Web Cluj * SEO Bucuresti 0750 402 940
Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO 36

Puteți afla mai multe despre analiza decalajului de conținut în acest videoclip .

3. Folosiți instrumente de căutare a cuvintelor cheie

Concurenții pot fi o sursă excelentă de idei de cuvinte cheie. Dar este foarte probabil că există multe cuvinte cheie pe care concurenții tăi nu le-au acoperit încă. Le puteți găsi folosind diverse instrumente de căutare a cuvintelor cheie.

Instrumentele de cercetare a cuvintelor cheie funcționează toate în același mod. Conectați un cuvânt cheie de bază și ei extrag idei de cuvinte cheie din bazele lor de date pe baza acelui cuvânt cheie.

Google Keyword Planner (GKP pe scurt) este poate cel mai cunoscut instrument de cuvinte cheie. Este gratuit de utilizat și, deși este creat pentru persoanele care doresc să afișeze reclame plătite în Google, îl puteți folosi și pentru a găsi cuvinte cheie în scopuri SEO.

Iată câteva idei de cuvinte cheie pe care mi le-a oferit GKP pentru cuvântul cheie „cafea” :

5 google keyword planner ideas Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO - Optimizare SEO CLUJ & Servicii SEO CLUJ - SEO Bucuresti - Creare Site Web Cluj * SEO Bucuresti 0750 402 940
Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO 37

Este important de reținut că GKP este capabil să genereze idei de cuvinte cheie care nu conțin neapărat cuvântul cheie de bază în ele. Luați cuvântul cheie „percolator”, de exemplu. Dacă nu ești un cunoscător de cafea, probabil că nu vei ști că acest lucru se referă la cafea. Ceea ce face din GKP un instrument destul de util pentru a descoperi idei de cuvinte cheie care nu sunt evidente.

Și ori de câte ori descoperiți un astfel de cuvânt cheie interesant, încercați să-l utilizați ca nou cuvânt cheie de bază și vedeți ce fel de idei de cuvinte cheie noi veți obține din el.

Pe lângă Planificatorul de cuvinte cheie, există câteva alte instrumente gratuite de cercetare a cuvintelor cheie . Acestea sunt grozave dacă abia sunteți la început, dar în curând vă veți da seama că sunt destul de limitate în ceea ce privește datele și funcționalitatea.

Astfel, dacă decideți să vă angajați să creșteți traficul de căutare către site-ul dvs. web, puteți sări peste nivelul gratuit și să utilizați un instrument „profesional” de cercetare a cuvintelor cheie. Ca Exploratorul de cuvinte cheie al lui Ahrefs .

Să introducem câteva dintre cuvintele cheie de bază și să vedem câte idei de cuvinte cheie ne oferă.

6 keyword ideas keywords explorer Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO - Optimizare SEO CLUJ & Servicii SEO CLUJ - SEO Bucuresti - Creare Site Web Cluj * SEO Bucuresti 0750 402 940
Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO 38

3,9 milioane de cuvinte cheie! Niciun instrument gratuit nu vă va permite să lucrați cu un număr atât de mare de idei de cuvinte cheie.

Poate părea un număr copleșitor de cuvinte cheie cu care să lucrați. Si e. Dar nu-ți face griji. Veți învăța cum să le restrângeți chiar în instrument, mai târziu în acest ghid.

Deocamdată, permiteți-mi să explic pe scurt diferențele dintre cele două tipuri principale de rapoarte de idei de cuvinte cheie pe care le avem în Exploratorul de cuvinte cheie .

Termeni de potrivire

Acest raport vă va afișa numai ideile de cuvinte cheie care conțin cuvintele cheie de bază. Are două moduri: „Potrivire termeni” și „Potrivire expresie”.

„Potrivirea termenilor” afișează idei de cuvinte cheie care conțin toate cuvintele din cuvântul cheie de bază, indiferent de locul exact în care se află și în ce ordine se află. Deci, dacă cuvântul cheie de bază este „mașină de cafea”,   vom obține următorul cuvânt cheie idei:

  • automat de cafea
  • cafenea mitralieră Kelly​

„Potrivirea expresiei” returnează numai idei de cuvinte cheie care au cuvintele cuvântului cheie inițial în ordinea exactă în care le-ați introdus. Ca astfel:

  • cel mai bun aparat de cafea
  • aparat de cafea cu rasnita

Termeni înrudiți

Acest raport va afișa idei de cuvinte cheie care nu conțin neapărat cuvintele cheie de bază. De asemenea, are două moduri: „De asemenea, clasați pentru” și „Vorbește și despre”.

  • „Clasați și pentru” vă arată interogările de căutare pentru care sunt clasate și paginile de top pentru cuvântul cheie de bază.
  • „Vorbește și despre” vă arată cuvinte și expresii care sunt menționate frecvent în paginile de top pentru cuvintele cheie de bază.

4. Studiază-ți nișa

Tot ceea ce am discutat până acum este suficient pentru a genera un număr aproape nelimitat de idei de cuvinte cheie. Dar, în același timp, procesul te ține „în cutie”.

Puteți rezolva acest lucru mergând în locurile în care publicul țintă se întâlnește – forumuri din industrie, grupuri și site-uri de întrebări și răspunsuri – și studiindu-le conversațiile.

De exemplu, iată un thread pe care l-am găsit în subreddit /r/coffee:

7 topic ideas from reddit Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO - Optimizare SEO CLUJ & Servicii SEO CLUJ - SEO Bucuresti - Creare Site Web Cluj * SEO Bucuresti 0750 402 940
Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO 39

O verificare rapidă în Keywords Explorer și am găsit această interogare de căutare: „raport cafea/apă aeropress”. Primește doar 150 de căutări pe lună, dar faptul că acest subiect a primit 42 de voturi pozitive pe Reddit înseamnă că oamenii apreciază cu adevărat aceste cunoștințe. În plus, conținutul acelui fir Reddit poate servi drept fundație pentru viitorul meu conținut.

În afară de navigarea pe forumuri din industrie, clienții dvs. existenți pot fi, de asemenea, o sursă excelentă de idei de cuvinte cheie. Așa că data viitoare când vorbești cu ei, amintește-ți să fii atent la limbajul pe care îl folosesc și la întrebările frecvente pe care le pun. Acest lucru vă poate conduce la câteva idei de cuvinte cheie originale de acoperit pe site-ul dvs. web.


optimizare seo profesional Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO - Optimizare SEO CLUJ & Servicii SEO CLUJ - SEO Bucuresti - Creare Site Web Cluj * SEO Bucuresti 0750 402 940
Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO 40

Partea 3

Cum se analizează cuvintele cheie

Este bine și bine să ai acces la milioane de idei de cuvinte cheie. Dar de unde știi care sunt cele mai bune? La urma urmei, parcurgerea lor pe toate manual va fi o sarcină aproape imposibilă.

Soluția este simplă: utilizați valorile SEO pentru a restrânge lucrurile și a separa grâul de pleava înainte de a le adăuga la lista de cuvinte cheie.

Să explorăm patru valori ale cuvintelor cheie pe care le puteți folosi pentru a face acest lucru.

Volumul de căutare

Volumul căutărilor vă indică de câte ori un cuvânt cheie este căutat în medie pe lună. De exemplu, „donald trump” are un volum lunar de căutări de 3,1 milioane numai în SUA.

8 search volume trump keywords explorer Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO - Optimizare SEO CLUJ & Servicii SEO CLUJ - SEO Bucuresti - Creare Site Web Cluj * SEO Bucuresti 0750 402 940
Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO 41

Există patru lucruri importante de știut despre valoarea volumului de căutare:

  1. Este vorba de numărul de căutări, nu de numărul de persoane care au căutat – Există cazuri în care cineva ar putea căuta un cuvânt cheie de mai multe ori pe lună (de exemplu, „vreme în Singapore” ). Toate astfel de apariții contribuie la volumul căutărilor acelui cuvânt cheie, chiar dacă este aceeași persoană care efectuează căutări.
  2. Nu este egal cu câte vizite vă va trimite dacă vă clasați pentru aceasta – Chiar dacă reușiți să vă clasați pe locul 1, traficul de la acel cuvânt cheie rareori va depăși 30% din volumul său de căutare. Și asta dacă ai noroc.
  3. Este o medie anuală – Dacă există 120.000 căutări pentru un cuvânt cheie în decembrie și niciuna pentru restul de 11 luni ale anului, volumul lunar raportat de căutare va fi de 10.000 (120.000/12 luni).
  4. Este specific țării – Instrumentele pentru cuvinte cheie afișează adesea volumul de căutare pentru țara selectată. Dar unele dintre ele au și o opțiune de a vă afișa volumul global de căutare, care este suma volumelor de căutare din toate țările.

Aproape fiecare instrument de cercetare a cuvintelor cheie va avea un filtru de volum de căutare pentru a vă permite să vă concentrați asupra ideilor de cuvinte cheie cu o anumită gamă de popularitate. Are două cazuri principale de utilizare:

  1. Filtrarea cuvintelor cheie cu un volum foarte mare – Dacă site-ul dvs. este nou, atunci probabil că nu doriți să vă pierdeți timpul privind cuvintele cheie cu peste 10.000 căutări lunare, deoarece probabil că acestea vor fi prea competitive pentru dvs.
  2. Filtrarea special pentru cuvinte cheie cu volum mai mic – Poate doriți să găsiți cuvinte cheie necompetitive, cu volum redus, unde puteți obține cu ușurință puțin trafic. Acestea sunt adesea denumite „ cuvinte cheie cu coadă lungă ”.

Cuvintele cheie cu coadă lungă sunt un nume cunoscut în SEO. Și totuși, ele sunt adesea trecute cu vederea. Se pare că nimeni nu vrea să caute un cuvânt cheie decât dacă primește cel puțin o sută de căutări pe lună. Nu mai vorbim dacă se pare că are volum de căutare zero.

9 long tail keyword Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO - Optimizare SEO CLUJ & Servicii SEO CLUJ - SEO Bucuresti - Creare Site Web Cluj * SEO Bucuresti 0750 402 940
Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO 42

Astfel de cuvinte cheie „volum zero” vor aduce doar câțiva vizitatori pe lună dacă vă clasați pentru ele. Dar chestia este că se adună! Dacă publicați o sută de articole care vizează astfel de cuvinte cheie, traficul total anual poate ajunge la câteva mii de vizitatori foarte vizați.

Este o greșeală obișnuită a începătorilor să ignore cuvintele cheie cu volum scăzut de căutare. Sunt la fel de utile ca și omologii lor mai populari. Adesea și mai utile, deoarece sunt mai specifice și au adesea o valoare comercială ridicată.

Un alt lucru important de reținut despre volumele de căutare este că acestea pot varia ușor de la un instrument la altul. Asta pentru că fiecare instrument calculează și actualizează această valoare în moduri diferite. 

Una peste alta, volumul de căutare este o măsură incredibil de importantă în SEO. Așa că vă recomand să citiți acest articol dedicat pe care l-am scris despre el. PENTRU OCHIUL TENDINȚELE VOLUMULUI DE CĂUTARE

Având în vedere că volumul de căutare este o medie anuală, acesta vă poate duce adesea pe rătăcire în ceea ce privește cererea viitoare de căutare a unei anumite interogări de căutare. Dacă un cuvânt cheie ar avea o creștere mare în popularitate, acest lucru ar crește volumul mediu de căutare, în timp ce popularitatea ar putea scădea de acolo. 

10 ahrefs keyword trends Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO - Optimizare SEO CLUJ & Servicii SEO CLUJ - SEO Bucuresti - Creare Site Web Cluj * SEO Bucuresti 0750 402 940
Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO 43

Infamul joc NFT, Axie Infinity, a avut o creștere mare a volumului de căutări în iulie 2021. Dar de acolo, a fost doar în jos. Deci, deși volumul mediu anual de căutare este raportat la un solid 169K, volumul de căutare de luna trecută a fost de fapt doar 39K și este probabil să scadă și mai mult în lunile următoare.

Dacă nu ați auzit până acum despre asta, Google Trends este un instrument gratuit frumos pentru analizarea căutărilor în tendințe. Și am scris un ghid destul de extins despre cum să-l folosești.

Potenţialul de trafic

11 us volume keywords ahrefs Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO - Optimizare SEO CLUJ & Servicii SEO CLUJ - SEO Bucuresti - Creare Site Web Cluj * SEO Bucuresti 0750 402 940
Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO 44

Volumele de căutare din SUA ale următoarelor două cuvinte cheie sunt aproape egale:

Ceea ce înseamnă că volumul de trafic de căutare pe care îl puteți obține din direcționarea fiecăruia dintre ei ar trebui să fie, de asemenea, aproape egală, nu?

Ei bine, nu chiar.

Să luăm paginile de top pentru fiecare dintre aceste cuvinte cheie și să comparăm cât trafic de căutare obțin în SUA. Acest lucru se poate face cu ușurință prin copierea adreselor URL în Ahrefs Site Explorer .

12 ahrefs se report sales page engagebay Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO - Optimizare SEO CLUJ & Servicii SEO CLUJ - SEO Bucuresti - Creare Site Web Cluj * SEO Bucuresti 0750 402 940
Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO 45
13 ahrefs se report submit website search engines Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO - Optimizare SEO CLUJ & Servicii SEO CLUJ - SEO Bucuresti - Creare Site Web Cluj * SEO Bucuresti 0750 402 940
Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO 46

Și se dovedește că una dintre aceste pagini primește de fapt de aproape 5 ori mai mult trafic de căutare decât cealaltă.

Cum poate fi asta?

Ei bine, paginile web nu se clasează în Google doar pentru un singur cuvânt cheie. Dacă priviți cu atenție cele două capturi de ecran de mai sus, veți vedea că pagina de top pentru „pagina de vânzări” este clasată în Google pentru 55 de cuvinte cheie (bifați piesa „Cuvinte cheie organice”). În timp ce pagina de top pentru „trimite site-ul web la motoarele de căutare” se clasează în Google pentru un total de 406 de cuvinte cheie diferite.

Iată câteva dintre ele (după cum se vede în raportul Cuvinte cheie organice din Site Explorer ):

14 ahrefs se organic keywords report Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO - Optimizare SEO CLUJ & Servicii SEO CLUJ - SEO Bucuresti - Creare Site Web Cluj * SEO Bucuresti 0750 402 940
Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO 47

Indiferent de interogarea de căutare pe care o aveți în vedere, diferiți oameni o vor formula diferit, în timp ce, în esență, caută același lucru. Google este suficient de inteligent pentru a înțelege asta. Și, prin urmare, clasifică aceeași pagină pentru toate aceste interogări de căutare similare.

Am studiat acest „fenomen” pe vremea aceea și s-a dovedit că pagina medie de top s-ar clasa și pentru aproximativ o mie de cuvinte cheie similare.

Aceasta înseamnă că nu ar trebui să vă bazați orbește pe volumul de căutare al unui singur cuvânt cheie atunci când estimați traficul de căutare pe care îl va obține pagina dvs. dacă se clasifică pentru acesta. Ceea ce trebuie să faceți este să examinați paginile de top pentru acel cuvânt cheie și să vedeți cât trafic de căutare obțin în total din toate variantele acelui cuvânt cheie, pentru care se clasează.

Aici, la Ahrefs, am crezut că este un lucru atât de important de luat în considerare atunci când analizăm cuvintele cheie, încât am dezvoltat o valoare dedicată pentru a-l aborda.

Se numește „Potențial de trafic” și arată cât trafic de căutare primește pagina de top pentru cuvântul cheie.

15 traffic potential ahrefs 1 Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO - Optimizare SEO CLUJ & Servicii SEO CLUJ - SEO Bucuresti - Creare Site Web Cluj * SEO Bucuresti 0750 402 940
Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO 48

În Exploratorul de cuvinte cheie al lui Ahrefs , valoarea potențialului de trafic este situată chiar lângă volumul de căutare. Acest lucru vă economisește mult timp în căutarea paginii pe locul 1 pentru acel cuvânt cheie și cât de mult trafic de căutare obține în total.

Totuși, atât volumul de căutare, cât și valorile potențialului de trafic sunt specifice țării. Deci, dacă trebuie să măsurați traficul de căutare la nivel mondial al unei pagini de top, va trebui să utilizați Site Explorer cu modul „Toate țările” selectat.

Dificultatea cuvintelor cheie

Profesioniștii cu experiență SEO măsoară manual dificultatea de clasare a fiecărui cuvânt cheie. Adică, privind rezultatele căutării pentru fiecare cuvânt cheie și analizându-le. Ei țin cont de mulți factori diferiți pentru a judeca cât de greu sau ușor va fi să clasați:

  • Intenția de căutare
  • Profunzime de conținut, relevanță, prospețime, autoritate
  • Numărul (și calitatea) backlink-urilor
  • Evaluarea domeniului
  • Caracteristici SERP
  • etc

Acest proces variază de la persoană la persoană și nu există un consens cu privire la ceea ce este și ce nu este important aici. 

O persoană ar putea crede că Evaluarea domeniului este importantă, iar alta ar putea crede că relevanța joacă mai mult un rol. 

Opiniile pot varia, de asemenea, în funcție de tipul de interogare de căutare pe care o analizează, deoarece pentru diferite tipuri de interogări Google dă preferință diferitelor lucruri.

Toate acestea fac viața puțin dificilă pentru creatorii de instrumente SEO, care încearcă să distileze conceptul complex și complicat de dificultate de clasare până la un simplu număr de două cifre. 

Dar după ce am vorbit cu mulți SEO profesioniști despre semnalele pe care ar trebui să le ia în considerare un punctaj de Dificultate a cuvintelor cheie (KD) acționabilă, ne-am dat seama că toată lumea a fost de acord cu cel puțin un lucru: backlink-urile sunt foarte importante pentru clasare. 

Așa că, în cele din urmă, am decis să ne bazăm scorul de dificultate a cuvintelor cheie (KD) pe numărul de site-uri web unice care fac linkuri către primele 10 pagini de clasare.

16 ahrefs difficulty scale Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO - Optimizare SEO CLUJ & Servicii SEO CLUJ - SEO Bucuresti - Creare Site Web Cluj * SEO Bucuresti 0750 402 940
Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO 49

După cum puteți vedea în imaginea de mai sus, KD se referă la numărul estimat de site-uri web care leagă pagina dvs. de care trebuie să se claseze în primele 10. 

Ai inteles? Nu este numărul estimat de site-uri web de care aveți nevoie pentru a vă clasa pe locul 1. Este numărul estimat de care aveți nevoie pentru a vă clasa în top 10. A ajunge la locul 1 este o luptă complet diferită.

Mulți oameni folosesc greșit valoarea KD setând filtrul de la 0 la 10 și concentrându-se numai pe ideile de cuvinte cheie ușoare. Dar iată de ce evitarea cuvintelor cheie cu KD mare ar putea fi o greșeală:

  1. Ar trebui să urmăriți cuvintele cheie cu KD ridicat mai devreme, nu mai târziu – veți avea nevoie de o mulțime de backlink pentru a vă clasa pentru cuvintele cheie cu KD ridicat, ceea ce necesită mult timp și resurse. Așa că merită să vă creați pagina și să începeți să o promovați cât mai curând posibil. Cu cât începi mai devreme, cu atât mai repede vei ajunge acolo.
  2. Privește cuvintele cheie cu KD ridicat ca oportunități de link – Faptul că paginile de top pentru unele cuvinte cheie au o mulțime de backlink-uri este un semn al unui subiect „demn de link”. Dacă creezi ceva original pe tema respectivă, există șanse mari de a crea un link către tine.

Concluzia este aceasta: KD nu este acolo pentru a vă descuraja să vizați anumite cuvinte cheie. Este acolo pentru a vă ajuta să înțelegeți de ce va fi nevoie pentru a vă clasa pentru o anumită interogare (precum și „validitatea linkului” a unui anumit subiect).

Trebuie doar să știți că ar trebui să evaluați întotdeauna manual cuvintele cheie înainte de a le urmări și să nu vă bazați numai pe scorul de dificultate al oricărui instrument pentru a lua decizia finală. Niciun scor unic nu poate distila complexitatea algoritmului de clasare Google într-un singur număr. Fiți atenți la creatorii de instrumente care sugerează altfel.

Cost pe clic (CPC)

Cost pe clic (CPC) arată cât de mult sunt dispuși să plătească agenții de publicitate pentru un clic pe un anunț afișat în partea de sus a rezultatelor căutării pentru un anumit cuvânt cheie. Este mai mult o valoare pentru agenți de publicitate decât pentru SEO, dar poate servi ca un proxy util pentru valoarea unui cuvânt cheie.

17 ads in google Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO - Optimizare SEO CLUJ & Servicii SEO CLUJ - SEO Bucuresti - Creare Site Web Cluj * SEO Bucuresti 0750 402 940
Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO 50

De exemplu, cuvântul cheie „software de management de proiect” are un CPC destul de mare de 30 USD. Asta pentru că oamenii care îl caută par să caute un produs de cumpărat. 

18 metric cpc Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO - Optimizare SEO CLUJ & Servicii SEO CLUJ - SEO Bucuresti - Creare Site Web Cluj * SEO Bucuresti 0750 402 940
Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO 51

Dar este o altă poveste pentru „metodologiile de management de proiect”. Aceasta este în mod clar o interogare de căutare informațională, iar șansele de a vinde software-ul dvs. de management de proiect acestor oameni nu sunt la fel de mari – prin urmare, CPC-ul mult mai mic de 6 USD.

Un lucru important de știut despre CPC este că este mult mai volatil decât volumul de căutare. În timp ce cererea de căutare pentru majoritatea cuvintelor cheie rămâne aproximativ aceeași de la lună la lună, CPC-ul lor se poate modifica în orice minut, pe măsură ce mai multe companii le afișează anunțuri. 

Aceasta înseamnă că valorile CPC pe care le vedeți în diferite instrumente SEO sunt doar instantanee în timp și nu sunt deosebit de precise. Dacă doriți să obțineți date CPC în timp real, vă recomandăm să utilizați AdWords.


optimizare seo profesional1 Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO - Optimizare SEO CLUJ & Servicii SEO CLUJ - SEO Bucuresti - Creare Site Web Cluj * SEO Bucuresti 0750 402 940
Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO 52

Partea 4

Cum să vizați cuvintele cheie

Un pas foarte important în analiza cuvintelor cheie este să identificați ce fel de pagină va trebui să creați pentru a vă maximiza șansele de a vă clasa. Și dacă puteți folosi pagina respectivă pentru a viza un grup de cuvinte cheie relevante dintr-o dată. Sau poate creați câteva pagini suplimentare pentru a viza unele dintre cuvintele cheie în mod individual.

Să explorăm cum determinați aceste lucruri.

1. Identificați subiectul părinte

Să presupunem că aveți următoarele cuvinte cheie pe listă:

19 list of keywords Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO - Optimizare SEO CLUJ & Servicii SEO CLUJ - SEO Bucuresti - Creare Site Web Cluj * SEO Bucuresti 0750 402 940
Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO 53

Toate aceste interogări de căutare par să vorbească despre același subiect: „cafea bătută”. Dar înseamnă asta că o singură pagină se poate clasa bine pentru toate aceste cuvinte cheie? Sau poate va trebui să creați pagini individuale pentru a viza fiecare dintre ele separat? 

Răspunsul depinde în mare măsură de modul în care Google vede aceste cuvinte cheie. Îi vede ca făcând parte din același subiect? Sau le vede ca subiecte individuale? 

Puteți înțelege acest lucru căutând fiecare dintre aceste cuvinte cheie unul câte unul și comparând rezultatele căutării. De exemplu, să comparăm rezultatele căutării pentru cuvântul cheie „cafea bătută” cu cele ale cuvântului cheie „rețetă cafea bătută” :

20 whipped coffee serp overview Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO - Optimizare SEO CLUJ & Servicii SEO CLUJ - SEO Bucuresti - Creare Site Web Cluj * SEO Bucuresti 0750 402 940
Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO 54

Paginile de top pentru ambele cuvinte cheie sunt aproape identice. Aceasta înseamnă că Google vede interogarea de căutare „rețetă de cafea bătută” ca un subiect secundar al unei interogări mai generale, „cafea bătută”. Deci, puteți să vă clasați pentru ambele cuvinte cheie cu o singură pagină. 

Acum să comparăm rezultatele căutării pentru „cafea bătută” cu cele ale „cafea bătută fără zahăr” :

21 whipped coffee serp overview Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO - Optimizare SEO CLUJ & Servicii SEO CLUJ - SEO Bucuresti - Creare Site Web Cluj * SEO Bucuresti 0750 402 940
Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO 55

De data aceasta, nu există absolut niciun crossover între cele două SERP-uri. Asta înseamnă că „cafea bătută fără zahăr” nu face parte dintr-un subiect mai larg „cafea bătută” . Sau cel puțin Google nu crede așa. Ceea ce înseamnă că va trebui să creați două pagini separate dacă doriți să vizați ambele aceste cuvinte cheie.

Compararea rezultatelor căutării pentru cuvinte cheie aparent legate este o modalitate excelentă de a înțelege cât de strâns legate sunt acestea și dacă ar trebui să le vizați cu o pagină sau mai multe pagini. Dar a face acest lucru pentru sute de cuvinte cheie poate fi o sarcină destul de descurajantă.

De aceea, am dezvoltat o funcție utilă în Keywords Explorer , care vă ajută să identificați dacă un cuvânt cheie pe care îl priviți face parte dintr-un subiect mai larg sau, mai degrabă, merită o pagină dedicată proprie.

Îl numim Parent Topic.

22 parent topic ke Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO - Optimizare SEO CLUJ & Servicii SEO CLUJ - SEO Bucuresti - Creare Site Web Cluj * SEO Bucuresti 0750 402 940
Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO 56

Modul în care identificăm subiectul părinte al unui cuvânt cheie este foarte simplu. Luăm pagina care se află pe locul 1 pentru acel cuvânt cheie și căutăm dacă există o interogare de căutare mai populară de la care obține trafic de căutare.

Așadar, pentru cuvântul cheie „rețetă de cafea bătută”, am identificat că pagina sa de top se clasează și în partea de sus pentru un cuvânt cheie mai popular, „cafea bătută”. Ceea ce nu este cazul cuvântului cheie „cafea bătută fără zahăr”. S-a dovedit a fi un subiect părinte în sine.

Funcționalitatea Subiect părinte este extrem de utilă pentru gruparea listelor mari de cuvinte cheie în așa-numitele grupuri topice. Dar nu vă recomandăm să-l urmați orbește. Și iată de ce.

În captura de ecran de mai sus, Keywords Explorer spune că interogarea de căutare „ce este cafeaua bătută” este un subiect secundar al „cafea bătută”. Ceea ce înseamnă că nu trebuie să creați o pagină dedicată dacă doriți să vă clasați pentru ea.

Dar să aruncăm o privire la paginile de top pentru cuvântul cheie „ce este cafeaua bătută” :

23 report serp overview Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO - Optimizare SEO CLUJ & Servicii SEO CLUJ - SEO Bucuresti - Creare Site Web Cluj * SEO Bucuresti 0750 402 940
Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO 57

Chiar în poziția #3, vedem o pagină care este optimizată tocmai pentru a viza acea interogare de căutare specifică „ce este cafeaua bătută”. În timp ce paginile de mai sus și de dedesubt vizează de fapt un termen mai general: „rețetă de cafea bătută”. 

Astfel, dacă simțiți că un anumit subtopic poate merita de fapt o pagină dedicată proprie, pur și simplu asumați-vă riscul și mergeți la el! S-ar putea foarte bine să plătească.

2. Studiați intenția de căutare

Să presupunem că aveți următoarele cuvinte cheie pe listă:

24 list of keywords Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO - Optimizare SEO CLUJ & Servicii SEO CLUJ - SEO Bucuresti - Creare Site Web Cluj * SEO Bucuresti 0750 402 940
Expert SEO

 

Acum trebuie să înțelegeți care ar trebui să fie cel mai bine vizate cu articolele de blog informaționale și care ar trebui să fie pagini de produse sau categorii.

Pentru unele cuvinte cheie, acest lucru este evident. Nu ați crea o pagină de produs pentru „cum să preparați cafea rece”, deoarece cei care caută în mod clar caută un tutorial.

Dar ce zici de un cuvânt cheie precum „cafea arabică” ? Căutătorii vor informații sau vor să cumpere? În SEO, numim asta studierea intenției de căutare.

Google, probabil, are câteva modalități de a identifica ceea ce anume doresc cei care caută să vadă pentru orice interogare de căutare dată. Și orice pagină care satisface cel mai bine intenția de căutare tinde să plutească în partea de sus a rezultatelor căutării. Deci, modul în care determinați intenția de căutare din spatele unor cuvinte cheie este să vă uitați la paginile de top. 

Să ne uităm la SERP pentru „cafea arabică” : 

25 search intent serp arabica coffee Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO - Optimizare SEO CLUJ & Servicii SEO CLUJ - SEO Bucuresti - Creare Site Web Cluj * SEO Bucuresti 0750 402 940
Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO 58

Aici avem ambele: pagini informative și magazine online. În SEO, numim asta o intenție de căutare fracturată. Înseamnă că ați putea să vă clasați pentru acest cuvânt cheie cu oricare dintre cele două tipuri de pagini.

Dar identificarea intenției corecte de căutare nu se termină cu identificarea tipului potrivit de pagină pentru o anumită interogare. În mod ideal, doriți să luați în considerare următoarele variabile:

  1. Tip – De exemplu, postare de blog, pagină de produs, pagină de categorie, pagină de destinație, instrument online etc.
  2. Format – De exemplu, ghid, listă, știri, recenzie, comparație etc.
  3. Unghiul – Acesta este rotirea ta unică pe un anumit subiect. 

Iată un exemplu frumos de unghi de conținut dominant. În rezultatele căutării pentru „cum se face latte ”, cineva s-a concentrat pe a face unul perfect, în timp ce altcineva a decis să spună cum se poate face fără un espressor.

26 serp content angle Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO - Optimizare SEO CLUJ & Servicii SEO CLUJ - SEO Bucuresti - Creare Site Web Cluj * SEO Bucuresti 0750 402 940
Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO 59

Dar dacă ai încerca următorul unghi pentru propriul tău articol: „Cum să faci un Latte ca Gordon Ramsay ”. Poate că unii oameni ar considera că acest lucru este mai bun decât „perfect” și ar face clic pe pagina ta?

După cum vă puteți da seama, motivul pentru care trebuie să analizați intenția de căutare a unui cuvânt cheie este să nu îl urmați neapărat la un T. 

Dacă aveți o părere puternică despre intenția de căutare a unei anumite interogări de căutare, dar niciuna dintre paginile de top nu pare să o urmeze, dați o șansă intuiției dvs. Chiar dacă pagina ta este diferită de ceea ce există deja, Google poate să-i dea o șansă și să o arate unora dintre cei care caută. Și dacă se întâmplă să le placă, pagina ta își va asigura locul pe SERP.


optimizare seo profesional1 Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO - Optimizare SEO CLUJ & Servicii SEO CLUJ - SEO Bucuresti - Creare Site Web Cluj * SEO Bucuresti 0750 402 940
Expert SEO

Partea 5

Cum să prioritizați cuvintele cheie

Prioritizarea listei dvs. de cuvinte cheie și a decide unde ar trebui să vă investiți mai întâi eforturile este probabil cea mai puțin simplă și extrem de „individuală” parte a procesului de cercetare a cuvintelor cheie.

Sunt prea multe lucruri de luat în considerare:

  • Care este potențialul de trafic estimat al acestui cuvânt cheie?
  • Care este dificultatea de clasare? Cu cine concurezi?
  • Ce va fi nevoie pentru a crea o pagină perfectă? Sau poate ai deja unul și trebuie îmbunătățit?
  • Care este valoarea comercială a acestui cuvânt cheie? Ce ai obține din clasament pentru asta?

Acest ultim punct este unul deosebit de important. Deși volumul căutării, potențialul de trafic, dificultatea de clasare și intenția de căutare sunt toate considerații importante, trebuie să luați în considerare și ce clasare pentru acest cuvânt cheie va valorifica afacerea dvs.

Cum să evaluați „potențialul de afaceri” al unui cuvânt cheie

Mulți agenți de marketing judecă valoarea unui cuvânt cheie prin maparea acestuia la așa-numita călătorie a cumpărătorului, adică un proces prin care oamenii trec înainte de a face o achiziție. Înțelepciunea convențională spune că, cu cât oamenii sunt mai devreme în călătoria lor, cu atât sunt mai puține șanse să cumpere.

Iată un cadru popular de călătorie a cumpărătorului:

  • Top of the Funnel (TOFU) – Oamenii caută informații generale despre subiect.
  • Middle of the Funnel (MOFU) – Oamenii caută soluții disponibile la problema lor.
  • Bottom of the Funnel (BOFU) – Oamenii caută să cumpere un anumit produs sau serviciu.

Cuvintele cheie TOFU tind să aibă volume mari de căutare, dar rate de conversie scăzute (adică „cercetarea cuvintelor cheie”, care are 5.700 de căutări lunare). În timp ce cuvintele cheie BOFU sunt extrem de profitabile, dar volumele lor de căutare sunt mult mai mici (adică „cel mai bun instrument de cercetare a cuvintelor cheie”, care are 800 de căutări lunare).

La Ahrefs, credem că acest tip de cadru este destul de limitativ și poate chiar înșelător.

Iată trei motive pentru care:

În primul rând, faptul că cineva caută un termen TOFU precum „cercetare cuvinte cheie” nu înseamnă că nu-ți poți promova produsul. (Ce este exact ceea ce am făcut chiar în acest articol cu ​​toate mențiunile Exploratorului nostru de cuvinte cheie .)

În al doilea rând, este destul de dificil să atribui fiecărui cuvânt cheie o etichetă definitivă TOFU, MOFU sau BOFU, deoarece lucrurile nu sunt întotdeauna atât de clare. De exemplu, „cel mai bun instrument de cercetare a cuvintelor cheie” ar putea fi un cuvânt cheie MOFU sau BOFU pentru noi. Depinde cum o privești.

În al treilea rând, unii specialiști în marketing își extind definiția TOFU într-o asemenea măsură încât ajung să acopere subiecte complet care nu au legătură. De exemplu, cei de la HubSpot au scris articole care vizează următoarele cuvinte cheie: „citate celebre”, „jocuri de spărgător de gheață” și, cel mai amuzant dintre toate, „emoji din umeri”.

Aici, la Ahrefs, am dezvoltat propriul nostru mod de a determina valoarea comercială a unui cuvânt cheie. 

Îl numim „potențial de afaceri” și este un scor simplu de la 0 la 3, care indică cât de ușor va fi să prezentam produsul nostru în timp ce acoperim un anumit cuvânt cheie.

27 business potential Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO - Optimizare SEO CLUJ & Servicii SEO CLUJ - SEO Bucuresti - Creare Site Web Cluj * SEO Bucuresti 0750 402 940
Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO 60

Pentru a fi complet sincer cu tine, uneori avem dezbateri interne în cadrul echipei noastre atunci când punctăm subiectele blogului nostru conform acestei scale. Și totuși îl preferăm în fața oricăruia dintre aceste cadre convenționale de „călătoria cumpărătorului”.

La ce cuvinte cheie ar trebui să începeți să lucrați mai întâi?

Din păcate, nu există un răspuns simplu la această întrebare. După cum le place să spună SEO, „Depinde”. 

  • Lucrezi la un site web nou-nouț sau la o afacere consacrată?
  • Sunteți singurul marketer sau gestionați o echipă mare?
  • Sunteți responsabil pentru conversiile reale sau pentru furnizarea de noi clienți potențiali echipei de vânzări?
  • Cât de repede trebuie să afișați rezultatele?

Cercetarea cuvintelor cheie este un act de echilibrare a circumstanțelor dvs. unice cu un set de valori și concepte, pe care tocmai le-am acoperit: potențialul de trafic, dificultatea cuvintelor cheie, potențialul de afaceri și intenția de căutare.

În unele cazuri, treaba ta va fi să obții cât mai mult trafic cât mai repede posibil, ceea ce se reduce la găsirea cuvintelor cheie cu volum mare și cu dificultate redusă. Alteori, va trebui să vă concentrați pe clienți potențiali sau pe conversii, caz în care potențialul de afaceri va fi cea mai importantă măsură pe care să vă concentrați.

Cercetarea cuvintelor cheie nu este procesul de găsire a cuvintelor cheie „ușor de clasat”. Este procesul de găsire a cuvintelor cheie care au cel mai mult sens pentru afacerea dvs.

De asemenea, ar trebui să aveți obiective de clasare pe termen scurt, mediu și lung. Dacă vă concentrați doar pe obiective pe termen scurt, nu veți fi niciodată clasat pentru cele mai profitabile cuvinte cheie. Dacă vă concentrați doar pe obiective pe termen mediu și lung, va dura ani pentru a obține orice trafic.


optimizare seo profesional Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO - Optimizare SEO CLUJ & Servicii SEO CLUJ - SEO Bucuresti - Creare Site Web Cluj * SEO Bucuresti 0750 402 940
Cercetarea Cuvintelor Cheie In SEO - Optimizare SEO cu Expert SEO 61

Partea 6

Instrumente de cercetare a cuvintelor cheie

Cercetarea cuvintelor cheie este practic imposibil de făcut fără instrumente specializate. Și dacă sunteți abia la început sau aveți un buget restrâns, iată câteva instrumente gratuite de căutare a cuvintelor cheie pentru dvs.:

  • Google Search Console – Afișează toate interogările de căutare pentru care site-ul dvs. se clasifică în prezent și de la care primește clicuri.
  • Ahrefs Webmaster Tools – Acesta este planul nostru gratuit, care este foarte asemănător cu Google Search Console. Dar, în afară de a vă arăta pentru ce cuvinte cheie se clasează site-ul dvs., vă arătăm și scorurile de dificultate a cuvintelor cheie (KD).
  • Google Keyword Planner – Este un instrument pentru cei care doresc să difuzeze reclame în Google. Dar și SEO-urile pot obține o anumită valoare din utilizarea acestuia.
  • Generator de cuvinte cheie – Instrumentul nostru gratuit pentru generarea de idei de cuvinte cheie.
  • Verificator de dificultate a cuvintelor cheie – Instrumentul nostru gratuit pentru a verifica dificultatea de clasare a unui cuvânt cheie.

Și odată ce vă gândiți cu adevărat să creșteți traficul de căutare de pe site-ul dvs., asigurați-vă că vă înscrieți la Ahrefs și dați o învârtire a Keywords Explorer . Acest instrument are aproape tot ce aveți nevoie pentru a efectua cercetări de cuvinte cheie la nivel de expert și pentru a descoperi câteva idei de cuvinte cheie profitabile.

Recomandări cheie

  • Dacă doriți să obțineți trafic de căutare, trebuie să creați conținut pe subiecte pe care oamenii le caută.
  • Cea mai bună modalitate de a începe procesul de cercetare a cuvintelor cheie este să studiați ce cuvinte cheie aduc trafic de căutare către concurenții dvs.
  • Instrumentele profesionale de cercetare a cuvintelor cheie au baze de date vaste de cuvinte cheie și vă pot arăta milioane de idei de cuvinte cheie care conțin cuvintele cheie de bază în ele.
  • Volumul căutării este o măsură importantă pentru a înțelege popularitatea unui anumit cuvânt cheie. Dar dacă doriți să preziceți cât trafic de căutare puteți obține din clasament pentru acesta, trebuie să vă uitați la potențialul de trafic.
  • Dificultatea cuvintelor cheie vă ajută să evaluați câte linkuri veți avea nevoie pentru a ajunge la pagina dvs. pentru ca aceasta să se claseze în primele 10. Dar acest număr simplu de două cifre nu vă poate oferi un răspuns la întrebarea „Cum să clasați # 1 în Google?”
  • Când vizați mai multe cuvinte cheie înrudite, este foarte important să înțelegeți dacă acestea fac parte din același subiect și, prin urmare, pot fi vizate cu o singură pagină. Sau dacă reprezintă subiecte distincte ale lor și, prin urmare, merită fiecare câte o pagină dedicată.
  • Studierea intenției de căutare a fiecărui cuvânt cheie vă va ajuta să înțelegeți mai bine ce tip de pagină va trebui să creați pentru a satisface cel mai bine utilizatorii.
  • Scorul potențialului de afaceri este o modalitate foarte eficientă de a prioritiza lista de idei de cuvinte cheie. Acesta reflectă cât de ușor ar fi să vă prezentați produsul sau serviciul în timp ce creați conținut pentru un anumit cuvânt cheie.