SEO Ploiesti - SEO Romania
Features
AGENTIE SEO PLOIESTI - PREZENTĂM CEI 3 PILONI CHEIE AI SUCCESULUI SEO
RELEVANȚA CONȚINUTULUI SITE-ULUI
Potriviți intenția utilizatorului cu conținut extrem de relevant și concentrat, nu numai îmbunătățind SEO, ci și oferind cititorilor exact ceea ce își doresc. Conținut relevant: este într-adevăr un câștig pentru toate părțile și ar trebui să fie o prioritate pentru orice site web.
AUTORITATE DE DOMENIU (ÎN FĂRĂ PAGINĂ)
Ca întotdeauna, backlink-urile de înaltă calitate sunt un factor major în SEO – un semnal că site-ul dvs. este demn de încredere, relevant și merită să fie ocupat în topul clasamentului. Nu doar le vom primi pentru tine, ci și le vom păstra.
Achiziționarea educației privind asigurarea consultată în do. Este simpatiza el expresia domnului nu călători. Preferă să călătorească în rezoluție.
Agentie SEO Ploiesti - Servicii SEO Profesionale
Is sympathize he expression travelling. Preference travelling resolution.
SEO STARTER
- Recomandat Pentru Site-uri Noi, Afaceri Locale Si Cuvinte Cheie Fara Concurenta Mare
- 1-4 cuvinte cheie principale
- 4 cuvinte cheie long tail
- Analiza site
- Analiza concurentei
- Consultanta stabilire cuvinte cheie
- Inscrierea site-ului in principalele motoare de cautare (Google, Yahoo, Bing)
- SEO Local – Inscriere in Google Maps
- SEO Local – Inscriere in Google My Business
- SEO Local – Optimizare Pagina Google My Business
- Optimizare Onpage: meta tag-uri, tag-urile h, tag-urile alt, densitatea cuvintelor cheie, sitemap, robots.txt, link-uri seo friendly, viteza de incarcare, creare texte.
- Optimizare Offpage: Creare backlink-uri in directoare web, directoare articole, directoare video, comunicate de presa, bloguri, infografice, pdf-uri, bloguri web 2.0
- Realizare si postare 2 articole de tip advertorial pe luna
- Postare 5 articole pe luna in blogul site-ului
- Distribuire articole dupa publicare, pe retelele sociale: Facebook si Twitter
- Eliminare penalizare Google
- Adaugare Google Analytics si Google Webmaster Tools
- Creare si optimizare campanie de baza Google Ads (Adwords)
- Raport lunar (statistici Google Analytics, pozitia site-ului pe Google dupa cuvinte cheie)
- Suport online/telefon
APLICA ACUM
SEO ADVANCED
- Recomandat Pentru Afaceri Locale Si Cuvinte Cheie Cu O Concurenta Medie
- 4-6 cuvinte cheie principale
- 10 cuvinte cheie long tail
- Analiza site
- Analiza concurentei
- Consultanta stabilire cuvinte cheie
- Inscrierea site-ului in principalele motoare de cautare (Google, Yahoo, Bing)
- SEO Local – Inscriere in Google Maps
- SEO Local – Inscriere in Google My Business
- SEO Local – Optimizare Pagina Google My Business
- Optimizare Onpage: meta tag-uri, tag-urile h, tag-urile alt, densitatea cuvintelor cheie, sitemap, robots.txt, link-uri seo friendly, viteza de incarcare, creare texte.
- Optimizare Offpage: Creare backlink-uri in directoare web, directoare articole, directoare video, comunicate de presa, bloguri, infografice, pdf-uri, bloguri web 2.0
- Realizare si postare 4 articole de tip advertorial pe luna
Realizare si postare 12 articole pe luna in blogul site-ului
Realizare si postare 2 articole de presa - Distribuire articole dupa publicare, pe retelele sociale: Facebook si Twitter
- Eliminare penalizare Google
- Adaugare Google Analytics si Google Webmaster Tools
- Creare si optimizare campanie medie Google Ads (Adwords)
- Raport lunar (statici Google Analytics si pozitia site-ului pe Google dupa cuvintele cheie stabilite)
- Suport online/telefon
APLICA ACUM
SEO ENTERPRISE
- Recomandat Pentru Afaceri Locale Si Cuvinte Cheie Cu O Concurenta Ridicata
- 6-8 cuvinte cheie principale
- 14 cuvinte cheie long tail
- Analiza site
- Analiza concurentei
- Consultanta stabilire cuvinte cheie
- Inscrierea site-ului in principalele motoare de cautare (Google, Yahoo, Bing)
- SEO Local – Inscriere in Google Maps
- SEO Local – Inscriere in Google My Business
- SEO Local – Optimizare Pagina Google My Business
- Optimizare Onpage: meta tag-uri, tag-urile h, tag-urile alt, densitatea cuvintelor cheie, sitemap, robots.txt, link-uri seo friendly, viteza de incarcare, creare texte.
- Optimizare Offpage: Creare backlink-uri in directoare web, directoare articole, directoare video, comunicate de presa, bloguri, infografice, pdf-uri, bloguri web 2.0
Realizare si postare 28 articole de tip advertorial pe luna
Realizare si postare 24 articole pe luna in blogul site-ului
Realizare si postare 4 articole de presa
- Distribuire articole dupa publicare, pe retelele sociale: Facebook si Twitter
- Eliminare penalizare Google
- Adaugare Google Analytics si Google Webmaster Tools
- Creare si optimizare campanie avansata Google Ads (Adwords)
- Raport lunar (statici Google Analytics si pozitia site-ului pe Google dupa cuvintele cheie stabilite)
- Suport online/telefon
APLICA ACUM
SEO PRO 1- 1000 EUR/Luna
SEO ENTERPRISE
- Recomandat Pentru Afaceri si Branduri – Cuvinte Cheie Cu O Concurenta Ridicata
- 8 cuvinte cheie principale
- 14 cuvinte cheie long tail
- Analiza site
- Analiza concurentei
- Consultanta stabilire cuvinte cheie
- Inscrierea site-ului in principalele motoare de cautare (Google, Yahoo, Bing)
- SEO Local – Inscriere in Google Maps
- SEO Local – Inscriere in Google My Business
- SEO Local – Optimizare Pagina Google My Business
- Optimizare Onpage: meta tag-uri, tag-urile h, tag-urile alt, densitatea cuvintelor cheie, sitemap, robots.txt, link-uri seo friendly, viteza de incarcare, creare texte.
- Optimizare Offpage: Creare backlink-uri in directoare web, directoare articole, directoare video, comunicate de presa, bloguri, infografice, pdf-uri, bloguri web 2.0
Realizare si postare 28 articole de tip advertorial pe luna
Realizare si postare 24 articole pe luna in blogul site-ului
Realizare si postare 4 articole de presa
- Distribuire articole dupa publicare, pe retelele sociale: Facebook si Twitter
- Eliminare penalizare Google
- Adaugare Google Analytics si Google Webmaster Tools
- Creare si optimizare campanie avansata Google Ads (Adwords)
- Raport lunar (statici Google Analytics si pozitia site-ului pe Google dupa cuvintele cheie stabilite)
- Suport online/telefon
APLICA ACUM
SEO PRO 2 - 2000 EUR/Luna
SEO ENTERPRISE
- Recomandat Pentru Afaceri si Branduri – Cuvinte Cheie Cu O Concurenta Ridicata
- 8 cuvinte cheie principale
- 14 cuvinte cheie long tail
- Analiza site
- Analiza concurentei
- Consultanta stabilire cuvinte cheie
- Inscrierea site-ului in principalele motoare de cautare (Google, Yahoo, Bing)
- SEO Local – Inscriere in Google Maps
- SEO Local – Inscriere in Google My Business
- SEO Local – Optimizare Pagina Google My Business
- Optimizare Onpage: meta tag-uri, tag-urile h, tag-urile alt, densitatea cuvintelor cheie, sitemap, robots.txt, link-uri seo friendly, viteza de incarcare, creare texte.
- Optimizare Offpage: Creare backlink-uri in directoare web, directoare articole, directoare video, comunicate de presa, bloguri, infografice, pdf-uri, bloguri web 2.0
Realizare si postare 28 articole de tip advertorial pe luna
Realizare si postare 24 articole pe luna in blogul site-ului
Realizare si postare 4 articole de presa
- Distribuire articole dupa publicare, pe retelele sociale: Facebook si Twitter
- Eliminare penalizare Google
- Adaugare Google Analytics si Google Webmaster Tools
- Creare si optimizare campanie avansata Google Ads (Adwords)
- Raport lunar (statici Google Analytics si pozitia site-ului pe Google dupa cuvintele cheie stabilite)
- Suport online/telefon
APLICA ACUM
SEO PRO 3 - 3000 EUR/Luna
SEO ENTERPRISE
- Recomandat Pentru Afaceri si Branduri – Cuvinte Cheie Cu O Concurenta Ridicata
- 8 cuvinte cheie principale
- 14 cuvinte cheie long tail
- Analiza site
- Analiza concurentei
- Consultanta stabilire cuvinte cheie
- Inscrierea site-ului in principalele motoare de cautare (Google, Yahoo, Bing)
- SEO Local – Inscriere in Google Maps
- SEO Local – Inscriere in Google My Business
- SEO Local – Optimizare Pagina Google My Business
- Optimizare Onpage: meta tag-uri, tag-urile h, tag-urile alt, densitatea cuvintelor cheie, sitemap, robots.txt, link-uri seo friendly, viteza de incarcare, creare texte.
- Optimizare Offpage: Creare backlink-uri in directoare web, directoare articole, directoare video, comunicate de presa, bloguri, infografice, pdf-uri, bloguri web 2.0
Realizare si postare 28 articole de tip advertorial pe luna
Realizare si postare 24 articole pe luna in blogul site-ului
Realizare si postare 4 articole de presa
- Distribuire articole dupa publicare, pe retelele sociale: Facebook si Twitter
- Eliminare penalizare Google
- Adaugare Google Analytics si Google Webmaster Tools
- Creare si optimizare campanie avansata Google Ads (Adwords)
- Raport lunar (statici Google Analytics si pozitia site-ului pe Google dupa cuvintele cheie stabilite)
- Suport online/telefon
APLICA ACUM
Projects
SERVICII SEO PLOIESTI - Rezultat Garantat 100 %
SERVICII SEO PLOIESTI – REZULTAT 100 %
Servicii SEO Ploiesti cu Rezultat Garantat !. Este o declarație destul de îndrăzneață, dar pe care suntem încrezători să o facem. Ca o haită de lupi, atacăm din orice unghi, fără să lăsăm nicio piatră proverbială neîntoarsă (deși lupii nu pot răsturna pietrele – fără degete mari opozabile). SEO tehnic, marketing de conținut, optimizare pe pagină – oferim totul și multe altele. Și, în calitate de lideri în industria SEO, oferim chiar și strategii SEO de ultimă oră la care alte agenții nu s-au gândit încă. Dar nu asculta laudările noastre – în schimb, îndreaptă-ți privirea spre dreapta și verifică câteva fapte și cifre uimitoare despre oferta SEO de la United SEO – companie lider SEO din Ploiești.
- REVENUE
Generated over AED 100M in sales for our clients
- AWARDS
10 Awards and counting
- REVIEWS
450+ reviews on Google with a 4.8/5 rating
- CLIENTS
400+ Happy clients
PUȚIN DESPRE NOI
Suntem o echipă de peste 2 experți SEO cu sediul în Ploiesti, care oferă soluții de marketing digital pentru peste 400 de companii numai din Emiratele Arabe Unite. Suntem cea mai bine clasată companie de optimizare a motoarelor de căutare Ploiesti pe Google.ro și ne lăudăm cu o evaluare incredibilă de 4,8/5 pe Google din peste 450 de recenzii.
Dar nu vrei să știi despre noi: vrei să știi ce putem face pentru tine. Ei bine, pur și simplu, vă vom spori prezența online și vă vom crește profitul.
Vrei dovezi? Am generat milioane de venituri suplimentare pentru clienții noștri prin serviciile companiei noastre de SEO, luându-i din umbra Google în primele rezultate ale căutării pentru unii dintre cei mai provocatori termeni de căutare din jur.
Optimizare SEO
- Obiective de optimizare SEO: Creșterea volumului de trafic, Creșterea vânzărilor
- Buget lunar de optimizare SEO: Până la 200 EUR
Servicii SEO Profesionale
SEARCH ENGINE OPTIMIZATION
Spune da succesului cu serviciile SEO Dubai. Nu ai auzit de SEO? Sau poate ați auzit șoapte despre cea mai misterioasă dintre discipline de marketing? Ei bine, dacă sunteți proprietar de afaceri, veți dori să stați și să ascultați, deoarece optimizarea pentru motoarele de căutare este o componentă cheie a marketingului digital, pregătită pentru a genera trafic organic direcționat către site-ul dvs. Și ce afacere va spune vreodată nu la asta? Nu rămâne în urmă concurenței – începe să folosești SEO în avantajul tău astăzi.
OPTIMIZARE SEO PLOIESTI - CE ESTE SEO ?
Optimizarea pentru motoarele de căutare – de obicei prescurtată la SEO – este un bagaj uriaș de diferite discipline, toate cu un singur obiectiv în comun: să obțineți site-ului dvs. mai multă vizibilitate în motoarele de căutare. Cu cât vă clasați mai sus pentru termenii de căutare populari, cu atât obțineți mai mult trafic și cu atât veți găsi mai mulți bani în buzunarul din spate. Pentru oricine caută trafic durabil și regulat pe site-ul web, este o idee deloc.
SEO este suma mai multor părți – părți pe care le considerăm super interesante, dar majoritatea le consideră obositoare și consumatoare de timp. SEO tehnic Dubai este cel mai geek dintre toate, legat de timpii de încărcare a paginii, codul site-ului și altele, în timp ce SEO la fața locului încapsulează conținutul paginii tale și multe altele. SEO offsite este centrat pe construirea de linkuri – o sarcină lungă și monotonă, pe care clienții noștri sunt bucuroși să o externalizeze către noi. Când aceste trei tipuri de SEO sunt aplicate cu experiență și funcționează în sinergie, se întâmplă ceva frumos – vizitatorii organici încep să vină pe site-ul tău!
Business Details
Avantaje
- Adresați-vă utilizatorilor relevanți din mai multe locuri: campaniile în Rețeaua de display pot să se adreseze utilizatorilor din întreaga lume prin intermediul a milioane de site-uri și aplicații, dar și prin proprietățile deținute de Google. Astfel, vă veți putea extinde acoperirea, fiind în permanență în atenția unui public ce nu se limitează la Căutarea Google.
- Creați campanii bazate pe obiective: generați vânzări, clienți potențiali și trafic pe site sau creșteți gradul de cunoaștere și de evaluare pentru compania, produsul sau serviciul dvs.
- Ușor de folosit: campaniile în Rețeaua de display folosesc soluții avansate dezvoltate de inteligența artificială de la Google pentru direcționare, licitare și formate, astfel încât să se adreseze unui segment de public nou sau existent. Astfel, campania poate genera cele mai bune rezultate, fără probleme. Inteligența artificială de la Google alimentează majoritatea funcțiilor în Rețeaua de display, cum ar fi licitarea inteligentă, direcționarea optimizată și anunțurile grafice adaptabile.
Arta întunecată a SEO tehnic nu este înțeleasă de mulți. Dar echipa noastră de profesioniști tehnici SEO își cunoaște sitemapurile din redirecționările lor 301 și erorile de server din optimizarea imaginii. Știm: sună mai plictisitor decât o lecție de trigonometrie, dar ne place și ne bucurăm de șansa de a folosi cunoștințele noastre tehnice SEO pentru a vă propulsa site-ul în clasament. SEO tehnic este un proces continuu, ceea ce înseamnă că vom rămâne la curent cu tot ceea ce este tehnic, asigurându-ne că site-ul dvs. este perfect optimizat și orice probleme – care sunt inevitabile în lumea online – sunt rezolvate rapid și eficient, fără a fi afectat clasamentele sau reputația dvs. Dar poate cel mai impresionant aspect al serviciului nostru tehnic SEO este acesta: nici nu vei observa. Echipa noastră tehnică SEO se va îndepărta în fundal, făcând greva grea pe care ceilalți nu vor. Și fără ele, eforturile tale de SEO s-ar prăbuși complet. Deci, să arătăm puțină dragoste maeștrilor tehnici SEO de acolo!
Servicii Optimizare SEO Profesionale Ploiesti
Firma Optimizare SEO Ploiesti – Servicii SEO Preturi in Ploiesti
Generăm trafic SEO și venituri prin optimizarea site-ului tău
Avem grijă ca site-ul tău să fie optimizat SEO din punct de vedere tehnic și îl ducem pe primele poziții în Google. Construim linkuri, conținut SEO de calitate și creștem rata de conversie prin atragerea de trafic organic. Strategiile personalizate create de specialiștii noștri SEO cresc vizibilitatea și autoritatea site-ului și a brandului tău.
Te ajutăm să ajungi pe
primele poziții în Google
Te bazezi pe cea mai mare echipă SEO din România
Tehnici garantate, care au confirmat pe sute de site-uri
Pariem pe date din campanii de succes, nu facem presupuneri
Stabilim împreună obiectivele campaniei și planul de acțiune
Primul pas în colaborarea cu noi este setarea obiectivelor campaniei și a planului de acțiune. Împreună cu echipa de Sales, vei discuta despre nevoile și particularitățile proiectului tău, precum și despre rezultatele pe care dorești să le obții în urma implementării unei campanii SEO.
Vom folosi aceste informații pentru realizarea unei propuneri personalizate pentru campania ta, astfel încât să atingem rezultatele dorite.
Prețuri optimizare SEO.
Cât costă să obții prima poziție în căutările Google din România
Cât costă campaniile de promovare Google? Care sunt prețurile pentru optimizarea SEO? Întrebările acestea sunt cu atât mai importante cu cât Google este de departe cel mai vizitat website din lume, cu 62,2 de miliarde de vizite într-un an. În fiecare zi sunt efectuate 3,5 miliarde de căutări pe Google. Peste 60% din căutările pe Google sunt efectuate folosind telefoanele mobile. Google este, în mod evident, instrumentul numărul #1 al oamenilor în ceea ce privește informarea, căutarea, analiza, evaluarea, compararea, validarea și luarea deciziilor de cumpărare.
Ce se caută pe Google? De la produse ieftine de câțiva lei și până la achiziții de zeci și sute de mii de euro, cum ar fi imobiliarele, de la produse de uz general și până la produse de nișă pe piața Business To Business (B2B), poziția pe primele locuri în căutările Google este decisivă pentru succesul afacerii. Acesta este motivul pentru care prețuri optimizare SEO depind de produsele și căutările pentru care dorești să te optimizezi.
Îți dorești ca printr-o campanie SEO de impact să crești rapid poziționarea pe toate cuvintele cheie relevante pentru afacerea ta? Vrei să știi costurile clare pentru o campanie de optimizare la motoarele de căutare de tip Google, să îți planifici bugetul și să știi exact valoarea viitoarei investiții? Vrei să afli cât costă să obții poziție în prima pagină în căutările Google sau chiar locul 1?
Prețuri optimizare SEO: Construirea bugetului campaniei
Costul campaniilor SEO urmărește cele trei componente principale ale unei astfel de campanii:
1. Cât costă SEO – Crearea de conținut nou pentru website
Pe baza analizei de cuvinte cheie pe care urmează să realizezi proiectul de optimizare ai nevoie de conținut nou creat și introdus în magazinul online sau pe website. Aceste articole se adresează viitorilor clienți dar vor fi văzute și descifrate și de către Google, ca să înțeleagă importanța acordată de tine subiectului respectiv. Textele acestea pot avea diferite forme: fie pagini nou create în website, fie descrierea unor produse, fie texte la categorii de produse sau în alte secțiuni din website.
Sunt anumite condiții pe care textele acestea trebuie să le respecte, ca număr de cuvinte, ca fotografii, ca titluri și subtitluri folosite, astfel încât să depășească în căutări paginile similare ale concurenței.
Ai nevoie de un efort constant de creare conținut nou pentru website-ul propriu sau pentru magazinul tău online – astfel încât să îți crești poziționarea în motoarele de căutare. Te poți ocupa tu de realizarea acestui content sau poți apela la consultanți care să te ajute să menții constant fluxul de noi texte publicate.
Trebuie să ții cont și de faptul că aceste texte nu pot fi scrise robotic doar pentru Google, ci trebuie să aibă logică și cursivitate pentru cititorii reali. Crearea de conținut nou pentru website este un prim factor care determină cât costă SEO și prețurile pentru optimizare motoare de căutare.
2. Cât costă SEO – Campanii de Link Building. Construirea de link-uri care să trimită către site-ul tău.
Un al doilea pilon esențial în efortul de creștere în motoarele de căutare îl reprezintă activitățile de link building – construirea de link-uri pe alte site-uri care să trimită pe propriul site sau magazin online. Prin numărul de link-uri și prin calitatea lor, Google identifică automat ce site-uri sunt mai importante, pe care să le plaseze astfel cât mai sus în motoarele de căutare. Mai pe scurt, trebuie ca pe alte site-uri să existe link-uri către website-ul tău. Pentru ca acest lucru să se întâmple, sunt două tipuri de costuri optimizare SEO:
- Cost de timp sau cost financiar către un consultant pentru a redacta articole despre afacerea ta, despre piața în care evoluează compania ta.
- Costuri necesare pentru ca aceste articole să apară pe diverse website-uri, cu link către site-ul tău.
Costul SEO pentru ca aceste articole să apară pe diverse website-uri este dat de reputația site-ului respectiv. Cu cât un site are o reputație mai bună, este mai cunoscut, este vizitat de mai mulți oameni, cu atât te va costa mai mult să îți apară un articol care să aibă link către afacerea ta pe acel website.
Costul optimizării SEO pentru publicăarea unor astfel de articole pleacă de la 70-100 lei / articol și poate ajunge la până la 2.000 lei pentru website-urile de top cu cei mai mulți vizitatori din România. Fără un flux constant de articole de link building efortul tău intern de actualiza conținutul nu va eficiența dorită. Este important și să alegi website-uri care să se potrivească domeniului de activitate al afacerii tale, astfel încât Google să vadă că articolul publicat de tine este cu adevărat util.
Pe lângă costul de publicare pe diverse website-uri, există un cost de timp pentru a găsi website-urile cele mai potrivite în efortul tău SEO, pentru a discuta cu proprietarii acestor site-uri și pentru a realiza publicarea.
3. Cât costă SEO – Îmbunătățiri tehnice SEO pentru website
Sunt anumite lucruri pe care Google le evaluează în poziționarea site-urilor în motorul său de căutare, care nu țin nici de conținutul de pe site, nici de link building ci țin de aspecte tehnice.
Viteza de încărcare a website-ului este un criteriu foarte important de poziționare cât mai sus la motoarele de căutare. Google chiar pune la dispoziție tuturor un instrument transparent de calcul al vitezelor website-urilor: https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/ și oferă un scor de la 0 la 100 pentru încărcarea site-ului pe mobil sau pe calculator. Întrucât viteza de încărcare este un criteriu foarte important SEO, sunt foarte importante și recomandările furnizate de Google pentru creșterea vitezei, pe care le ai la dispoziție pe același website menționat.
Structura internă de link-uri. Este foarte important ca Google să înțeleagă ușor structura logică după care am construit website-ul și să poate stabili din prima ce consideri tu că este cel mai important din tot website-ul. De aceea, trebuie să îți organizezi website-ul cu o structură de meniuri și pagini foarte clară.
Descrierile paginilor și ale fotografiilor sunt elemente pe care utilizatorii nu le observă, le vede doar Google, dar ajută la poziționarea în top la căutări.
De aceste modificări tehnice la website sau magazinul online te poți ocupa tu, în cazul în care știi ce ai de făcut și cunoști domeniul online sau poți apela la un consultant sau la o agenție care să prioritizeze activitățile de făcut și să te ajute în acest sens. Agenția va adăuga o componentă la costurile pentru servicii optimizare SEO.
De obicei, într-un abonament lunar cu prețuri clare SEO poți să beneficiezi și de aceste servicii tehnice de optimizare.
Prețuri servicii optimizare SEO – cei trei piloni cheie
Aceștia sunt cei trei piloni principali ai oricărei campanii SEO de succes. Pentru ca o campanie SEO să își atingă obiectivele de marketing, trebuie să abordeze cu egal efort toți acești trei piloni menționați și aceasta este singura metoda pentru a obține rezultate sustenabile din punct de vedere poziționare organică pe Google.
Ce înseamnă SEO? Ce vei obține prin optimizarea magazinului tău online sau a site-ului pentru motoarele de căutare?
Cuvântul SEO vine de la Search Engine Optimization – adică optimizarea pentru motoarele de căutare. Termenul ”optimizare SEO” este folosit greșit, pentru că ”SEO” conține în el cuvântul ”optimizare”. Să folosești expresia ”optimizare SEO” este ca și cum spui ”optimizarea optimizării pentru motoarele de căutare”. Dar se folosește totuși destul de mult expresia ”optimizare SEO” pentru că ”SEO” a devenit un fel de cuvânt în sine, este un substantiv comun.
Campaniile de SEO reprezintă un set de activități ce au ca obiectiv plasarea unui website (magazin online, eCommerce, website de prezentare etc), a profilului de LinkedIn, a unui film YouTube, a unui profil de Facebook într-o poziție cât mai bună la motoarele de căutare. Prim motoarele de căutare online, vorbim în special de Google, ce deține în momentul de față o cotă de piață de 93% din căutările globale pe Internet, fiind urmat de motorul de căutare Microsoft Bing. Și în România, cota de piață la căutări a Google este de peste 95%, astfel că reducem discuția despre motoarele de căutare doar la Google.
Scopul acestor activități SEO este ca Google să înțeleagă importanța website-ului nostru atunci când oamenii caută cuvintele cheie vizate de noi. Dacă firma noastră oferă, spre exemplu, servicii de design interior, atunci efortul este să înțeleagă Google ce jucător important este firma noastră în acest domeniu. Acțiunile de optimizare se realizează atât pe website-ul propriu, cât și pe alte website-uri pe care vor articole despre afacerea noastră.
Campaniile de SEO se desfășoară pe durata mai multor luni sau chiar ani, pentru că efortul acesta este de durată și rezultatele vin pe parcurs, la fel vor fi și costurile servicii optimizare SEO.
Recomandări pentru eficientizarea costurilor și pentru a obține cele mai bune prețuri SEO
- Definește-ți cât mai clar ceea ce vrei să obții printr-o campanie SEO. Validează împreuna cu un consultant valoarea cuvintelor vizate pentru optimizare. Ai răbdare o perioadă mai lungă, de minimum câteva săptămâni, pentru a vedea rezultatele dorite în motoarele de căutare.
- Tot legat de recomandarea de mai sus, evită capcana atât de des întâlnită de a schimba des strategia SEO a cuvintelor, pe principiul ”pe cuvintele acestea cheie nu merge, încerc altceva acum”.
- Încearcă să identifici universul extins al tuturor căutărilor celor care ar putea fi interesați de produsele și serviciile tale. Mulți sunt tentați să se concentreze doar pe căutările explicite ale produselor și serviciilor furnizate, dar sunt unii clienți care, deși caută pe Google, ei încă nu știu cum se numesc produsele sau serviciile căutate. Spre exemplu, o persoană care își dorește dulapuri de PAL melaminat, se poate întâmpla să nu folosească această denumire și să tasteze ”mobilă ieftină din bucătărie”.
- Oamenii încep să caute pe Google despre un anumit produs sau serviciu cu mult înainte de momentul achiziției. O mare parte din căutări, peste 90% din căutările Google, au ca scop colectarea de informații care să le permită oamenilor să ia cea mai bună decizie. Cu cât au obținut mai multe informații, cu atât oamenii sunt pregătiți de luarea unei decizii de achiziție. Ține cont, în strategia SEO, de acest comportament online al oamenilor: informare despre subiect, comparare soluții, achiziție. Să presupunem că o persoană își dorește să plece în vacanță în Caraibe. Dacă nu a mai fost niciodată în Caraibe, el va începe cu căutările de informare: ce este de văzut în Caraibe, atracții Caraibe, cât durează zborul până în Caraibe. Pe măsură ce obține aceste informații, va începe să caute variante, ca să înțeleagă ce își dorește: fie să cumpere un sejur complet, fie să caute bilete de avion și cazare separat.
- Analizează concurența pe diverse subiecte, pentru a identifica eventuale oportunități în care să crești rapid. Cu cât aloci mai mult timp iniția, tu sau consultanții SEO, pentru identificarea cuvintelor cheie relevante, cu atât ai mai mari șansele să găsești cuvinte cheie la care concurența nu s-a gândit și le poți astfel viza cu ușurință. Acest lucru te va ajuta să primești un răspuns favorabil la întrebarea ”cât costă SEO”.
- Doar website-urile mari reușesc să aibă o poziție de top la căutări pentru foarte multe cuvinte cheie. Restul website-urilor normale nu pot fi plasate de Google sus chiar la orice căutare își doresc proprietarii afacerilor. Trebuie să alegem cu grijă lista cuvintelor cheie pentru care ne optimizăm
Inițializarea proiectului SEO de optimizare pentru motoarele de căutare
Orice campanie de optimizare SEO începe cu planificarea campaniei din punct de vedere tehnic, cunoaștere clienți și piață, armonizare viziune de business cu căutările Google și stabilire cât costă optimizarea SEO.
Prima fază a auditului SEO o constituie analiza cuvintelor cheie: volum de căutări, trenduri, evoluție. Acest audit poate dura între câteva ore și câteva zile, în funcție de numărul de produse evaluate, de piața în care evoluează sau de domeniul de activitate. Rezultă o listă extinsă de cuvinte cheie pe care se poate face optimizarea. Auditul inițial include și analiza rezultatelor SEO până în momentul de față: poziționări, cuvinte cheie.
După aceea, urmează analiza concurenței – din punct de vedere al prezenței pe Google. Identificăm aici punctele tari ale firmelor concurente relevante, puncte slabe, vulnerabilități și unde se poate acționa.
Tot în prima fază propunem și o planificare inițială a campaniei SEO. Nicio companie nu poate fi pe prima pagină în primele locuri pe toate cuvintele inițiale. acesta este rostul planificării inițiale, să prioritizăm împreună cuvintele cheie la care prezența online trebuie optimizată.
Optimizare Google SEO vs. Campanii Google Ads
Campanii de optimizare SEO sau Campanii de promovare Google Ads? Ce să aleg pentru afacerea mea: aceasta este întrebarea pe care mi-o adresează mulți manageri și oameni de marketing. Răspunsul meu la această întrebare este că trebuie să-și schimbe perspectiva. Nu este o alegere între două tipuri de canale de marketing, ci ar trebui să aleagă să utilizeze ambele platforme de marketing online. Să folosească în paralel și promovarea Google SEO și promovarea Google Ads. Cele mai bune rezultate le obții atunci când desfășori ambele tipuri de campanii:
- Campaniile de optimizare SEO îți oferă rezultate pe termen lung, pe mai multe tipuri de căutări Google. Atât căutări tranzacționale, de la oameni care au intenția să achiziționeze produsele sau serviciile tale, cât și căutări informaționale, de la oameni care vor să afle detalii despre piața produselor tale.
- Campaniile Google Ads se afișează atâta timp cât plătești, nu rămâne nimic în urma lor atunci când cardul nu este alimentat.
- Campaniile Google Ads vizează căutările tranzacționale, ale oamenilor care sunt interesați de achiziție.
- Ideal este să fii găsit online atât cu reclame Google Ads cât și prin rezultate optimizate organic. Dacă afacerea ta apare cu două rezultate într-o căutare (adică un rezultat organic SEO și un rezultat Google Ads) te remarci foarte bine în fața competitorilor.
- Google a extins tot mai mult în ultimele luni zona de reclame afișate în partea de sus a paginii la rezultatele de căutare. Sunt 3-4 reclame Google Ads, cu extensii mai mari sau mai mici, înainte de rezultatele organice. Dacă te bazezi doar pe optimizarea SEO și nu faci Google Ads, riști să ai o rată de click scăzută. Pur și simplu nu mai ajung la tine oamenii care caută.
- Când ai o poziție solidă pe SEO, controlezi mai bine costurile de promovare Google Ads. Chiar și dacă îți scazi bugetul de reclamă plătită, tot ai afișări, click-uri și conversii grație prezenței solide de SEO.
Prețuri optimizare SEO: cine va desfășura cele mai multe activități online
Dacă dorești să te ocupi tu de efortul SEO, costul tău va fi 0, evident, dar va trebui să aloci minimum cinci zile în fiecare lună. Sau să ai angajat pe cineva full time sau part time să se ocupe de această activitate. O altă variantă este să externalizezi activitatea SEO către un consultant specializat. Bugetele SEO pleacă de la 2-300 euro pe lună și pot crește până la mii sau zeci de mii de euro pe lună.
Folosind informațiile din acest articol poți să fii pregătit să discuți cu agenția sau consultantul către care externalizezi. Ai instrumentele de negociere și discuție, astfel încât să obții rezultate dorite conform bugetului investit.
GA4 (Google Analytics versiunea 4.0): impactul asupra campaniilor de optimizare SEO Google
Noua platformă GA4 (Google Analytics 4.0) înlocuiește toate celelalte versiuni ale sistemului de măsurători ale traficului web Google Analytics. Noua versiune GA4 este foarte utilă în efortul de obținere a celui mai bun preț optimizare SEO Google. Îți permite să analizezi vânzările și conversiile din website-ul tău și să înțelegi mai clar comportamentul clienților anterior achiziției. Folosind GA4, te concentrezi pe rezultatele obținute de website-ul tău: vânzări, conversii, completări de formular sau telefoane. În vechea versiune de Google Analytics, aveai mai multe informații despre vizitatori, dar acum informațiile sunt mai valoroase exact despre ce e mai important: utilizatorii care convertesc. Ai acces la un funnel detaliat de marketing online, ai informații detaliate și înțelegi comportamentul vizitatorilor până în momentul în care au convertit.
Pentru vizitatorii veniți din campaniile SEO, poți vedea foarte clar câte pagini au vizitat înainte să realizeze achiziția, ce pagini au accesat și care a fost durata dintre aceste etape. Îți permite să înțelegi mult mai bine, cu ajutorul rapoartelor, traseul prin website al vizitatorilor prin Google înainte de realizarea conversiilor. Îți poți construi rapoarte prin care să poți urmări utilizatorii atât în website cât și în eventuala aplicație de telefon mobil. GA4 devine obligatoriu începând de la 1 iulie 2023.
Optimizare SEO preț: ne reduce costurile ChatGPT- Open AI?
Cât de mult schimbă modul în care realizăm activitățile de SEO apariția ChatGPT- Open AI? În principiu schimbă foarte mult activitatea de SEO, dar lucrurile sunt departe de a fi lămurite! După cum știm, rezultatele SEO se bazează foarte mult pe crearea de texte: atât pe website-ul propriu cât și publicate pe alte website-uri – link building. Trebuie să răspunzi la întrebările pe care și le pun oamenii, să scrii despre ceea ce îi preocupă pe clienți. ChatGPT oferă răspunsurile în scris, așa că teoretic este instrumentul perfect pentru efortul SEO. Dar lucrurile nu sunt așa de simple. ChatGPT scrie într-un mod bolovănos niște texte pe care un ochi antrenat le identifică imediat ca sunt scrise de un robot.
La prima vedere, am fi tentați să folosim ChatGPT pentru redactarea de content masiv. Oricând poate să ne scrie cinci pagini pe subiecte grele, cum ar fi ”debitarea profilelor laminate” sau ”servicii juridice pentru firmele mari”. Scrie paginile, îți umple site-ul și ai câte articole vrei. Dar nu este așa simplu. De la ChatGPT vei obține un content care pare ok și este acceptat de Google, dar pe termen lung algoritmul Google s-ar putea să penalizeze acest tip de text. De aceea eu recomand prudență și cred că tot textele originale sunt mai bune. ChatGPT face parte și din războiul motoarele de căutare, Google vs. Bing și ne-am putea trezi cu surprize neplăcute.
Concluzii cheie referitoare la cât costă SEO și cât costă să obții prima poziție în căutările Google
- Abonamentele de servicii SEO furnizate de un consultant specializat pleacă de la minimum 200-300 de euro pe lună și pot ajunge la proiecte de mii de euro pe lună, în funcție de domeniul de activitate, coocurentă, dificultatea creșterii în motoarele de căutare sau de numărul de cuvinte cheie pe care vrei să crești.
- Optimizarea pentru Google este un efort pe termen mediu și lung, așa că cel mai bine îți organizezi bugetul SEO pe mai multe luni în avans. Este mai bine să faci activități pe termen lung la un nivel constant bun, decât să faci foarte multe lucruri pe termen scurt și apoi să nu se mai întâmple nimic pe partea de SEO. Rezultatele campaniilor SEO se văd rapid, dar pentru a înainta corect este nevoie de un efort constant pe o perioadă mai lungă, de minimum câteva luni.
- Acum că am detaliat mai sus în ce constă eforturile SEO, vei știi ce sa soliciți furnizorilor SEO și la ce să te aștepți în ceea ce privește rezultate livrate.
- Bugetul lunar SEO mai mare sau mai mic va reflecta și o diferență de calitate între website-urile pe care se va construit link building, adică website-urile care vor avea link-uri către website-ul tău. Cu cât bugetul lunar este mai mare, cu atât este normal să beneficiezi de prezență pe website-uri mai importante.
- În orice domeniu în care există clienți care cumpără online sau în care clienții se informează online este perfect justificat să depui efort SEO. Acest efort se va transforma în clienți sau lead-uri destul de rapid.
- Atunci când lucrezi cu un consultant sau cu o agenție cu experiență SEO ești acoperit în eventualitatea foarte probabilă a modificărilor la algoritmii de căutare Google. Frecvent, Google schimbă modul în care evaluează site-urile plasate pe primele locuri la căutări, așa că este bine să fii la curent și să te adaptezi în caz că este nevoie.
Doresti Campanii de Promovare si Marketing pentru Brandul Tau?
Pasul A: Stabilește-ți obiectivele
Înainte de a putea măsura succesul oricărei campanii, este important să stabilești obiectivele acesteia. Fie că este vorba de generarea de brand awareness sau de numărul vânzărilor, stabilirea obiectivelor înainte de lansarea campaniei, reprezintă însăși baza pentru performance marketing.
Pasul B: Alege platformele digitale
În performance marketing, este recomandat să diversifici canalele pe care le utilizezi. Această practică ajută la dezvoltarea expunerii și a reach-ului campaniei tale, extinzând astfel șansele de a avea succes. Fie că discutăm despre marketing afiliat, tradițional sau platforme de Social Media, alege strategia dedicată tipului de conversii pe care vrei să le obții și care se adresează publicului țintă.
Pasul C: Gestionează eventualele provocări
Ca în oricare altă campanie de marketing, există unele provocări și potențiale capcane care pot apărea, în cazul performance marketingului. De aceea, are următoarele recomandări:
- Asigură-te că respecți politicile platformelor;
- Menține standardele de confidențialitate;
- Evită fraudele de click-uri și traficul de bots;
- Ai grijă la fraudele editorilor și transparența plasamentelor.
Influencer
& Affiliate Marketing
Parteneriatele de succes sunt adesea componente esențiale ale unei strategii de comunicare. Iar noi avem grijă să creăm o campanie unitară și să alegem persoanele potrivite care să ducă mai departe mesajele tale de marketing, „împrumutându-le” din notorietatea și credibilitatea proprie. Astfel, poți crește la nivel de awareness, imagine, trafic și conversii.
Detalii
Conversion Rate Optimization (CRO)
Dacă ai un e-Commerce probabil te-ai confruntat cu situația în care vizitatorii website-ului tău și-au întrerupt sesiunea de cumpărături și nu ți-au mai devenit clienți. Specialiștii noștri vor avea grijă să identifice problemele care pot apărea în flow-ul acestora și să-ți propună soluțiile specifice, astfel încât cele mai multe vizite în website să se încheie cu o conversie.
Detalii
Campanii de Email Marketing
Asigură-te că profiți din plin de întreaga bază de date de clienți sau potențiali clienți pe care o ai la dispoziție, prin campanii special create să informeze, să convertească și să remarketeze. Noi avem grijă să implementăm strategiile adecvate și să optimizăm conținutul, pentru a crește atât rata de deschidere a e-mailurilor, cât și impactul lor asupra publicului țintă.
Crearea unei campanii pentru Rețeaua de display
Campaniile în Rețeaua de display vă ajută să vă îndepliniți obiectivele de marketing prin afișarea de anunțuri atractive unui public relevant, atunci când navighează pe milioane de site-uri, aplicații și proprietăți deținute de Google (cum ar fi YouTube). |