Avem grijă ca site-ul tău să fie optimizat SEO din punct de vedere tehnic și îl ducem pe primele poziții în Google. Construim linkuri, conținut SEO de calitate și creștem rata de conversie prin atragerea de trafic organic. Strategiile personalizate create de specialiștii noștri SEO cresc vizibilitatea și autoritatea site-ului și a brandului tău.
Te bazezi pe cea mai mare echipă SEO din România
Tehnici garantate, care au confirmat pe sute de site-uri
Pariem pe date din campanii de succes, nu facem presupuneri
Primul pas în colaborarea cu noi este setarea obiectivelor campaniei și a planului de acțiune. Împreună cu echipa de Sales, vei discuta despre nevoile și particularitățile proiectului tău, precum și despre rezultatele pe care dorești să le obții în urma implementării unei campanii SEO.
Vom folosi aceste informații pentru realizarea unei propuneri personalizate pentru campania ta, astfel încât să atingem rezultatele dorite.
Cât costă campaniile de promovare Google? Care sunt prețurile pentru optimizarea SEO? Întrebările acestea sunt cu atât mai importante cu cât Google este de departe cel mai vizitat website din lume, cu 62,2 de miliarde de vizite într-un an. În fiecare zi sunt efectuate 3,5 miliarde de căutări pe Google. Peste 60% din căutările pe Google sunt efectuate folosind telefoanele mobile. Google este, în mod evident, instrumentul numărul #1 al oamenilor în ceea ce privește informarea, căutarea, analiza, evaluarea, compararea, validarea și luarea deciziilor de cumpărare.
Ce se caută pe Google? De la produse ieftine de câțiva lei și până la achiziții de zeci și sute de mii de euro, cum ar fi imobiliarele, de la produse de uz general și până la produse de nișă pe piața Business To Business (B2B), poziția pe primele locuri în căutările Google este decisivă pentru succesul afacerii. Acesta este motivul pentru care prețuri optimizare SEO depind de produsele și căutările pentru care dorești să te optimizezi.
Îți dorești ca printr-o campanie SEO de impact să crești rapid poziționarea pe toate cuvintele cheie relevante pentru afacerea ta? Vrei să știi costurile clare pentru o campanie de optimizare la motoarele de căutare de tip Google, să îți planifici bugetul și să știi exact valoarea viitoarei investiții? Vrei să afli cât costă să obții poziție în prima pagină în căutările Google sau chiar locul 1?
Costul campaniilor SEO urmărește cele trei componente principale ale unei astfel de campanii:
Pe baza analizei de cuvinte cheie pe care urmează să realizezi proiectul de optimizare ai nevoie de conținut nou creat și introdus în magazinul online sau pe website. Aceste articole se adresează viitorilor clienți dar vor fi văzute și descifrate și de către Google, ca să înțeleagă importanța acordată de tine subiectului respectiv. Textele acestea pot avea diferite forme: fie pagini nou create în website, fie descrierea unor produse, fie texte la categorii de produse sau în alte secțiuni din website.
Sunt anumite condiții pe care textele acestea trebuie să le respecte, ca număr de cuvinte, ca fotografii, ca titluri și subtitluri folosite, astfel încât să depășească în căutări paginile similare ale concurenței.
Ai nevoie de un efort constant de creare conținut nou pentru website-ul propriu sau pentru magazinul tău online – astfel încât să îți crești poziționarea în motoarele de căutare. Te poți ocupa tu de realizarea acestui content sau poți apela la consultanți care să te ajute să menții constant fluxul de noi texte publicate.
Trebuie să ții cont și de faptul că aceste texte nu pot fi scrise robotic doar pentru Google, ci trebuie să aibă logică și cursivitate pentru cititorii reali. Crearea de conținut nou pentru website este un prim factor care determină cât costă SEO și prețurile pentru optimizare motoare de căutare.
Un al doilea pilon esențial în efortul de creștere în motoarele de căutare îl reprezintă activitățile de link building prin promovare seo – construirea de link-uri pe alte site-uri care să trimită pe propriul site sau magazin online. Prin numărul de link-uri și prin calitatea lor, Google identifică automat ce site-uri sunt mai importante, pe care să le plaseze astfel cât mai sus în motoarele de căutare. Mai pe scurt, trebuie ca pe alte site-uri să existe link-uri către website-ul tău. Pentru ca acest lucru să se întâmple, sunt două tipuri de costuri optimizare SEO:
Costul SEO pentru ca aceste articole să apară pe diverse website-uri este dat de reputația site-ului respectiv. Cu cât un site are o reputație mai bună, este mai cunoscut, este vizitat de mai mulți oameni, cu atât te va costa mai mult să îți apară un articol care să aibă link către afacerea ta pe acel website.
Costul optimizării SEO pentru publicăarea unor astfel de articole pleacă de la 70-100 lei / articol și poate ajunge la până la 2.000 lei pentru website-urile de top cu cei mai mulți vizitatori din România. Fără un flux constant de articole de link building efortul tău intern de actualiza conținutul nu va eficiența dorită. Este important și să alegi website-uri care să se potrivească domeniului de activitate al afacerii tale, astfel încât Google să vadă că articolul publicat de tine este cu adevărat util.
Pe lângă costul de publicare pe diverse website-uri, există un cost de timp pentru a găsi website-urile cele mai potrivite în efortul tău SEO, pentru a discuta cu proprietarii acestor site-uri și pentru a realiza publicarea.
Sunt anumite lucruri pe care Google le evaluează în poziționarea site-urilor în motorul său de căutare, care nu țin nici de conținutul de pe site, nici de link building ci țin de aspecte tehnice.
Viteza de încărcare a website-ului este un criteriu foarte important de poziționare cât mai sus la motoarele de căutare. Google chiar pune la dispoziție tuturor un instrument transparent de calcul al vitezelor website-urilor: https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/ și oferă un scor de la 0 la 100 pentru încărcarea site-ului pe mobil sau pe calculator. Întrucât viteza de încărcare este un criteriu foarte important SEO, sunt foarte importante și recomandările furnizate de Google pentru creșterea vitezei, pe care le ai la dispoziție pe același website menționat.
Structura internă de link-uri. Este foarte important ca Google să înțeleagă ușor structura logică după care am construit website-ul și să poate stabili din prima ce consideri tu că este cel mai important din tot website-ul. De aceea, trebuie să îți organizezi website-ul cu o structură de meniuri și pagini foarte clară.
Descrierile paginilor și ale fotografiilor sunt elemente pe care utilizatorii nu le observă, le vede doar Google, dar ajută la poziționarea în top la căutări.
De aceste modificări tehnice la website sau magazinul online te poți ocupa tu, în cazul în care știi ce ai de făcut și cunoști domeniul online sau poți apela la un consultant sau la o agenție care să prioritizeze activitățile de făcut și să te ajute în acest sens. Agenția va adăuga o componentă la costurile pentru servicii optimizare SEO.
De obicei, într-un abonament lunar cu prețuri clare SEO poți să beneficiezi și de aceste servicii tehnice de optimizare.
Aceștia sunt cei trei piloni principali ai oricărei campanii SEO de succes. Pentru ca o campanie SEO să își atingă obiectivele de marketing, trebuie să abordeze cu egal efort toți acești trei piloni menționați și aceasta este singura metoda pentru a obține rezultate sustenabile din punct de vedere poziționare organică pe Google.
Cuvântul SEO vine de la Search Engine Optimization – adică optimizarea pentru motoarele de căutare. Termenul ”optimizare SEO” este folosit greșit, pentru că ”SEO” conține în el cuvântul ”optimizare”. Să folosești expresia ”optimizare SEO” este ca și cum spui ”optimizarea optimizării pentru motoarele de căutare”. Dar se folosește totuși destul de mult expresia ”optimizare SEO” pentru că ”SEO” a devenit un fel de cuvânt în sine, este un substantiv comun.
Campaniile de SEO reprezintă un set de activități ce au ca obiectiv plasarea unui website (magazin online, eCommerce, website de prezentare etc), a profilului de LinkedIn, a unui film YouTube, a unui profil de Facebook într-o poziție cât mai bună la motoarele de căutare. Prim motoarele de căutare online, vorbim în special de Google, ce deține în momentul de față o cotă de piață de 93% din căutările globale pe Internet, fiind urmat de motorul de căutare Microsoft Bing. Și în România, cota de piață la căutări a Google este de peste 95%, astfel că reducem discuția despre motoarele de căutare doar la Google.
Scopul acestor activități SEO este ca Google să înțeleagă importanța website-ului nostru atunci când oamenii caută cuvintele cheie vizate de noi. Dacă firma noastră oferă, spre exemplu, servicii de design interior, atunci efortul este să înțeleagă Google ce jucător important este firma noastră în acest domeniu. Acțiunile de optimizare se realizează atât pe website-ul propriu, cât și pe alte website-uri pe care vor articole despre afacerea noastră.
Campaniile de SEO se desfășoară pe durata mai multor luni sau chiar ani, pentru că efortul acesta este de durată și rezultatele vin pe parcurs, la fel vor fi și costurile servicii optimizare SEO.
Orice campanie de optimizare SEO începe cu planificarea campaniei din punct de vedere tehnic, cunoaștere clienți și piață, armonizare viziune de business cu căutările Google și stabilire cât costă optimizarea SEO.
Prima fază a auditului SEO o constituie analiza cuvintelor cheie: volum de căutări, trenduri, evoluție. Acest audit poate dura între câteva ore și câteva zile, în funcție de numărul de produse evaluate, de piața în care evoluează sau de domeniul de activitate. Rezultă o listă extinsă de cuvinte cheie pe care se poate face optimizarea. Auditul inițial include și analiza rezultatelor SEO până în momentul de față: poziționări, cuvinte cheie.
După aceea, urmează analiza concurenței – din punct de vedere al prezenței pe Google. Identificăm aici punctele tari ale firmelor concurente relevante, puncte slabe, vulnerabilități și unde se poate acționa.
Tot în prima fază propunem și o planificare inițială a campaniei SEO. Nicio companie nu poate fi pe prima pagină în primele locuri pe toate cuvintele inițiale. acesta este rostul planificării inițiale, să prioritizăm împreună cuvintele cheie la care prezența online trebuie optimizată.
Campanii de optimizare SEO sau Campanii de promovare Google Ads? Ce să aleg pentru afacerea mea: aceasta este întrebarea pe care mi-o adresează mulți manageri și oameni de marketing. Răspunsul meu la această întrebare este că trebuie să-și schimbe perspectiva. Nu este o alegere între două tipuri de canale de marketing, ci ar trebui să aleagă să utilizeze ambele platforme de marketing online. Să folosească în paralel și promovarea Google SEO și promovarea Google Ads. Cele mai bune rezultate le obții atunci când desfășori ambele tipuri de campanii:
Dacă dorești să te ocupi tu de efortul SEO, costul tău va fi 0, evident, dar va trebui să aloci minimum cinci zile în fiecare lună. Sau să ai angajat pe cineva full time sau part time să se ocupe de această activitate. O altă variantă este să externalizezi activitatea SEO către un consultant specializat. Bugetele SEO pleacă de la 2-300 euro pe lună și pot crește până la mii sau zeci de mii de euro pe lună.
Folosind informațiile din acest articol poți să fii pregătit să discuți cu agenția sau consultantul către care externalizezi. Ai instrumentele de negociere și discuție, astfel încât să obții rezultate dorite conform bugetului investit.
Noua platformă GA4 (Google Analytics 4.0) înlocuiește toate celelalte versiuni ale sistemului de măsurători ale traficului web Google Analytics. Noua versiune GA4 este foarte utilă în efortul de obținere a celui mai bun preț optimizare SEO Google. Îți permite să analizezi vânzările și conversiile din website-ul tău și să înțelegi mai clar comportamentul clienților anterior achiziției. Folosind GA4, te concentrezi pe rezultatele obținute de website-ul tău: vânzări, conversii, completări de formular sau telefoane. În vechea versiune de Google Analytics, aveai mai multe informații despre vizitatori, dar acum informațiile sunt mai valoroase exact despre ce e mai important: utilizatorii care convertesc. Ai acces la un funnel detaliat de marketing online, ai informații detaliate și înțelegi comportamentul vizitatorilor până în momentul în care au convertit.
Pentru vizitatorii veniți din campaniile SEO, poți vedea foarte clar câte pagini au vizitat înainte să realizeze achiziția, ce pagini au accesat și care a fost durata dintre aceste etape. Îți permite să înțelegi mult mai bine, cu ajutorul rapoartelor, traseul prin website al vizitatorilor prin Google înainte de realizarea conversiilor. Îți poți construi rapoarte prin care să poți urmări utilizatorii atât în website cât și în eventuala aplicație de telefon mobil. GA4 devine obligatoriu începând de la 1 iulie 2023.
Cât de mult schimbă modul în care realizăm activitățile de SEO apariția ChatGPT- Open AI? În principiu in Agentii SEO se schimbă foarte mult activitatea de SEO, dar lucrurile sunt departe de a fi lămurite! După cum știm, rezultatele SEO se bazează foarte mult pe crearea de texte: atât pe website-ul propriu cât și publicate pe alte website-uri – link building. Trebuie să răspunzi la întrebările pe care și le pun oamenii, să scrii despre ceea ce îi preocupă pe clienți. ChatGPT oferă răspunsurile în scris, așa că teoretic este instrumentul perfect pentru efortul SEO. Dar lucrurile nu sunt așa de simple. ChatGPT scrie într-un mod bolovănos niște texte pe care un ochi antrenat le identifică imediat ca sunt scrise de un robot.
La prima vedere, am fi tentați să folosim ChatGPT pentru redactarea de content masiv. Oricând poate să ne scrie cinci pagini pe subiecte grele, cum ar fi ”debitarea profilelor laminate” sau ”servicii juridice pentru firmele mari”. Scrie paginile, îți umple site-ul și ai câte articole vrei. Dar nu este așa simplu. De la ChatGPT vei obține un content care pare ok și este acceptat de Google, dar pe termen lung algoritmul Google s-ar putea să penalizeze acest tip de text. De aceea eu recomand prudență și cred că tot textele originale sunt mai bune. ChatGPT face parte și din războiul motoarele de căutare, Google vs. Bing și ne-am putea trezi cu surprize neplăcute.
Procuring education on consulted assurance in do. Is sympathize he expression mr no travelling. Preference he he at travelling in resolution. So striking at of to welcomed resolved. Northward by described up household therefore attention. Excellence decisively nay man yet impression for contrasted remarkably.
Procuring education on consulted assurance in do. Is sympathize he expression mr no travelling. Preference he he at travelling in resolution.
Procuring education on consulted assurance in do. Is sympathize he expression mr no travelling. Preference he he at travelling in resolution. So striking at of to welcomed resolved. Northward by described up household therefore attention. Excellence decisively nay man yet impression for contrasted remarkably.
Procuring education on consulted assurance in do. Is sympathize he expression mr no travelling. Preference he he at travelling in resolution.
Procuring education on consulted assurance in do. Is sympathize he expression mr no travelling. Preference he he at travelling in resolution. So striking at of to welcomed resolved. Northward by described up household therefore attention. Excellence decisively nay man yet impression for contrasted remarkably.
Procuring education on consulted assurance in do. Is sympathize he expression mr no travelling. Preference he he at travelling in resolution.
Procuring education on consulted assurance in do. Is sympathize he expression mr no travelling. Preference he he at travelling in resolution. So striking at of to welcomed resolved. Northward by described up household therefore attention. Excellence decisively nay man yet impression for contrasted remarkably.
Procuring education on consulted assurance in do. Is sympathize he expression mr no travelling. Preference he he at travelling in resolution.
Procuring education on consulted assurance in do. Is sympathize he expression mr no travelling. Preference he he at travelling in resolution. So striking at of to welcomed resolved. Northward by described up household therefore attention. Excellence decisively nay man yet impression for contrasted remarkably.
Procuring education on consulted assurance in do. Is sympathize he expression mr no travelling. Preference he he at travelling in resolution. So striking at of to welcomed resolved. Northward by described up household therefore attention. Excellence decisively nay man yet impression for contrasted remarkably.
Procuring education on consulted assurance in do. Is sympathize he expression mr no travelling. Preference he he at travelling in resolution. So striking at of to welcomed resolved. Northward by described up household therefore attention. Excellence decisively nay man yet impression for contrasted remarkably.
First Ideas And Sketch
Her companions instrument set estimating remarkably solicitude motionless. Property beautiful.
Product Management
Ye on properly handsome returned throwing am no whatever. In without wishing he of picture no exposed.
Product Management
Inquiry justice country old placing sitting any ten age. Looking venture justice in evident in totally.
Marketing Service
In household certainty an on tolerably smallness difficult. Many man no beautiful each like beautiful.
Faceți clic pentru a discuta pe WhatsApp
WhatsApp este gratuit, descărcați și încercați-l acum Aici!