Un site optimizat SEO iti va aduce un trafic mai mare, deci mai multe lead-uri si mai multi potentiali clienti. Si asta fara sa investesti bugete mari in publicitate. Cresterea site-ului tau va fi organica iar potetialii clienti vor fi adusi prin intermediul cuvintelor si expresiilor cheie folosite, relevante atat pentru potentialii clienti, cat si pentru business-ul tau.
Vanzarea incepe de la prima cautare! Un utilizator care cauta pe google un produs sau un serviciu este un potential client. Un bun plan SEO este esential pentru un business online. De ce? Pentru ca, in online, cumpararea incepe de la primul click si de la prima cautare.
Ajuta-ti potentialii clienti sa te gaseasca, sa te cunoasca si creste-ti business-ul! Fa din SEO aliatul tau in vanzari si in branding!
Trafic mai mare
Mai multi potentiali clienti sau mai multe afisari pe care le poti vinde clientilor de publicitate. Mai multi unici catre care sa iti promovezi produsele si serviciile, daca ai un magazin online sau un site de prezentare si respectiv mai multi unici catre care sa promovezi produsele si serviciile clientilor tai de publicitate.
Potrivit BRAT, in Romania exista peste 10 milioane de utilizatori. Cati dintre ei iti viziteaza site-ul? Cati dintre ei crezi ca ar putea fi interesati de ceea ce ai tu sa le oferi? Cu siguranta, cu mult mai multi decat cei care te cunosc deja.
Apeleaza la puterea SEO pentru a-i aduce pe site-ul tau si apoi fidelizeaza-i!
Trafic targetat
Cei care iti viziteaza site-ul vor cauta in motoarele de cautare expresii si cuvinte cheie existente pe site-ul tau. Asta inseamna ca utilizatorii tai vor fi interesati de ceea ce tu promovezi pe site-ul tau.
Poti obtine cu usurinta un trafic mai mare, insa cel mai important este traficul targetat. Acesta iti garanteaza ca vizitatorii site-ului tau sunt cu adevarat interesati de ceea ce site-ul tau contine.
Mai multi potentiali clienti
O persoana care cauta expresia cheie care se regaseste pe site-ul tau, este un potential client. Asigura-te ca optimizarea se face pe cuvintele si expresiile cheie cele mai relevante pe nisa ta, pentru a-ti aduce persoanele interesate de exact ceea ce ai tu de oferit.
Un ROI mai mare
Daca te-ai saturat sa investesti zeci sau mii de euro in publicitate si vrei rezultate cu bani mai putin, SEO te va ajuta. Optimizarea site-ului costa mai putin decat promovarea prin publicitate traditionala si rezultatul poate sa fie la fel de bun.
Efect indelungat
Daca in cazul publicitatii traditionale efectele promovarii dispar imediat ce promovarea s-a incheiata, nu la fel se intampla si in cazul folosirii tehnicilor SEO. In SEO, odata facuta optimizarea, aceasta va avea efect mult timp dupa stoparea acesteia. In plus, unele proceduri SEO sunt mai eficiente pe masura ce trece timpul si vechimea site-ului devine mai mare.
SEO te ajuta nu doar sa promovezi un produs ori un serviciu, ci si la crearea unui brand. Promovarea imaginii, a identitatii de brand, a promisiunilor si a valorilor brandului, crearea unei legaturi intre marca si consumatori, obtinerea unei loialitati a consumatorului fata de marca, crearea reputatiei, obtinerea increderii si a recunoasterii clientilor, toate acestea se pot obtine si cu ajutorul SEO. De altfel, SEO trebuie sa fie o componenta importanta in construirea imaginii si a unui brand.
De la aparitia SEO si din momentul in care specialistii au intuit efectele pe care practicile SEO le pot avea pentru business si marci, SEO a devenit unul dintre cele mai importante mijloace pentru crearea imaginii si a reputatiei. Internetul reprezinta una dintre cele mai puternice “voci” al carei mesaj poate fi formulat si controlat cu ajutorul SEO.
Un brand fara interactiune directa cu fanii sai este sortit pierii. Iar mediul online este unul dintre cele mai importante canale de comunicare cu targetul, tocmai datorita caracterului permanent al mesajului.
Vrei sa stii mai multe despre SEO? Urmeaza unul dintre cursurile noastre!
Faceți clic pentru a discuta pe WhatsApp
WhatsApp este gratuit, descărcați Aici!